hittat en knöl i ryggslutet / rumpan
Alltså det här är ju så pinsamt. Men , jag har för längesen (6månader) hittat en knöl i början på "springan" ner mot stjärten. I början gjorde den inte ont. Men efter ett tag gjorde det ont och ömmade när jag tex gjorde sit ups på gymmet. sen vart der bara värre och värre Och den växte även. jag tog mod till mig att ringa 1177 och de rådde mig att kontakta vårdcentralen. Det ska man alltid göra när något växer eller förändras. Men detta va en fredagkväll och på natten vaknar jag och den har spruckit lite. Så det kommer ut var. Tillslut försvann den och jag trodde mitt problem va över. Men nej. Nu på kort tid har den kommit tillbaka men nu ondare och ömmare. Och samma sak nu. Den gick sönder inatt och ut kom både var och blod. Tänk er en jättefinne . En böld liksom. De fortsätter att komma lite var och blod nu under morgonen. De är ju ganska typiskt att det ska hända på helger när min vårdcentral inte är öppen. Vad ska jag göra ? Vet någon vad det är ? Har någon vart med om samma ? Usch det är så skämmigt. Så snälla inge kommentarer om att det är äckligt osv. Jag tycker redan de själv och såna kommentarer hjälper mig inte i min situation .