• 4Älskade

Svartvinbärskapslar

Någon som blivit hjälpt av just svartvinbärskapslar och svartvinbärslotion då det gäller atopiska eksem eller bara dålig och torr hud? Ni som blivit hjälpta på annat sätt med dessa kapslar får också gärna berätta Glad Funderar på att beställa sådana men vill gärna höra vad fler har upplevt...både positivt och mindre bra! Kram

• Svar på tråden Svartvinbärskapslar
  • Anonym (Thaliiie)

Glömde också skriva att jag har inget dåligt att säga om varken svartvinbärskapslar-, lotion-, dusch/schampoo. Allt är suveränt och det har hjälpt mig avsevärt! Någonting att tänka på är att i början ska man trappa upp till rätt dos och det kan blossa upp lite till en början men att det lägger sig snabbt, tålamod! I längden är det guld värt! ????????

• KarinSkepp

Hej!
    Jag har lidit av atopiska eksem sedan 3 års åldern. För 2 år sedan lade jag om min kost och började använda svartvinbärskapslar samt lotion från Q for Skin.
    Jag är idag helt eksem fri och njuter av att ha en mjuk och fin hud! När jag lade om min kost och slutade med kortisonpreparat blev jag till en början sämre.
    Det höll i sig i ca 2 veckor och sedan läkte huden av sig själv. 
    Jag äter fortfarande svartvinbärskapslar dagligen och mår väldigt bra både i magen och i huden! Under vinterhalvåret ökar jag antalet kapslar då det torra klimatet gör att min hud blir skörare. 
    Läs gärna mer på Q for Skins hemsida: www.qforskin.se

Lycka till!
    Varm hälsning Karin

Svar på tråden Svartvinbärskapslar