• Anonym (uff)

min fru var utrogen.

som det stor po rubriken ,min fru var otrogen med sin tränare,dom har kännt varann sedan hon började i deras flex sport anläggning i masmo,vem är tränare vill jag inte nämna,finns få manliga tränare där. Hur fick jag veta. jag var bakom min dataförra fredag när jag helt plötsligt stängde det och gick in i sovrum,hon messade med non,so jag frogade vem är uppe so sent 12 på natten.hon sag at det är hennes tjei kompis,jag frågade vad skriver ni, och jag vet at hennes tjei kompisar sover vanligtvis.hon sa at hon vill inte säga, tjei greier säg hon.so jag tog hennes mobil och tittade själv mot hennes vilja.jag sog massa texst mellan dom om hur dom smakade varann och hur dom hinner at göra mer i kryssningen som dom 2 skulle go på.jallafall han är 39. tränare, det är oproffesionellt at börja med non tjei fransin klass,hon älskade hur han pratar osv.hon säger at jag visade inte so mycke uppmärksamhet som hon skulle vilja få och at jag kan inte holla mit ord,hade lovat at jag ringer direkt när jag kan inte komma hem direkt efter jobbet och rökte gannabis mer än jag hade lovat till henne so hon hittade nya vän.vi har brokat ibland och jag har varit hos kompisen och drak en natt.alltso inte so perfekt. min fråga är at skulle jag förlåta henne detta händele och gå framot o skaffa barn med henne elle vad hade ni gjört? har ni upplevt sånt eller har ni nåt bra exempel om det,go vidare med henne eller lämna henne?

• Svar på tråden min fru var utrogen.
  • FannyN

Men jösses vad du skriver illa. Du tog telefonen mot hennes vilja? Du röker cannabis och super. Det verkar vara en klok kvinna tycker jag som söker ett bättre alternativ!

• Anonym (ehhhh)

Gör om, gör rätt!

Omöjligt att begripa något av det du skrivit

• Anonym (Gått i skolan?)

Du skriver så illa att man typ inte förstår vad du vill få fram.... Du verkar annars vara en jubel idiot så jag förstår din fru! Sen är otrohet hemskt men du verkar ju inte kunna ge henne nånting......

• Anonym (Lina)

Väldigt osexigt med män som inte kan uttrycka sig i skrift.

• Anonym (anonym)

Hej,
    vet inte om du är full, nykommen eller annat som gör att du har lite svårt att skriva svenska--
    Hur som helst så ska du förlåta henne och gå vidare.
    Det är lätt för våra kvinnor att bli sugna på någon man ett tag men min uppfattning är att det går över fort och hon hittar tillbaka.
    Det är väl inte hela världen om hon har en fling med sin tränare, tycker du skall vara tydlig med att det inte är OK och försöka få henne att byta tränare.
    vill hon inte det så kolla hennes mobil men fråga först!

Svar på tråden min fru var utrogen.