Fick ett ganska otrevligt meddelande
Är medlem på kamrat.com och när jag gick in på min brevlåda så såg jag ett meddelande och jag ska ärligt säga att jag efter att ha smält det lite att jag vet inte hur jag ska reagera... Hur hade ni reagerat om ni fått detta som ensamstående förälder?
Ur en riktigt objektiv synpunkt så är det riktigt avskräckande att du har barn, jag vill inte vara för hård mot dig, men det är sanningen.
Faktum är att du i stort sett har spelat rysk roulette med ett LIV, du har haft osäkert sex med en person som inte hade några värderingar eller tänkte på att vara med dig i det långa loppet - det är helt och hållet ditt eget fel, då du har gjort en felbedömning på den personen. Jag är inte misogyn, men det är faktiskt kvinnans ansvar då hon är personen som är tvungen att bära på ungen i 9 månader tills ungen föds. Ännu värre om det var en fråga om ett one night stand, då har jag fan inga kommentarer alls.
Du beskriver dig själv som galen, och du är en småbarnsmamma.. Ser du inte själv hur tokigt det låter? Jag tycker ärligt talat väldigt synd om dig, för chansen att du någonsin kommer uppleva ett normalt förhållande med en person som faktiskt har värderingar som är värda något, mer än sex, är väldigt, väldigt små.
Du vet säkert själv hur extremt viktigt det är för barn att växa upp i en hälsosam miljö, med både en BIOLOGISK mor och far som kan vara där för ungen. Om ungen växer upp och ser dig ha en massa relationer gå käpprätt åt helvete så kommer exakt samma sak hända med ungen. Du är ungens förebild, och om du inte är ett gott exempel så kommer ungen att få för sig att 'normala' förhållanden bara är en saga, och att det är normalt att saker och ting fallerar, när det i själva verket handlar om inkompetens när det kommer till att välja en partner.
Sedan ska jag inte ens börja med att gå in på hur rent av farligt det är att ungar växer upp utan en biologisk pappa som förebild - vålds och mord statistiken är till 90% eller gjord utav personer som växt upp under just sådana förhållanden.
Gör dig själv en tjänst och ta bort din profil, här hittar du bara desperata killar ute efter sex eller pedofiler som tänder på dig för att du har en unge.