• Anonym (dirrrrrrty)

Varför är använda trosor/strumpbyxor så upphetsande att lukta på?

Tycker det är intressant att höra varför, dömmer ingen!

• Svar på tråden Varför är använda trosor/strumpbyxor så upphetsande att lukta på?
  • Anonym (Hmm)

Det är kanske upphetsande om det är någon snygg tjej som man är förälskad i. Min tjejs använda trosor har jag inget intresse av. Men skulle det vara en tjej jag var grymt intresserad av vore det en annan sak;)

• Anonym (Hmm)
    Anonym (dirrrrrrty) skrev 2015-02-09 22:23:46 följande:

Tycker det är intressant att höra varför, dömmer ingen!

Alltså att ha ett plagg från en snygg tjej som hon haft mot sitt underliv är ju upphetsande.
  • Anonym (dirrrrrrty)

Ok förälskad i? Så inte en främlings trosor?

• Anonym (Rationell)

För att de luktar fitta?

• Anonym (dirrrrrrty)

Även om jag tänder på kukdoft så vet jag inte om jag skulle vilja dra in doften från ett par kallingar..........

• Anonym (Hmm)
    Anonym (dirrrrrrty) skrev 2015-02-10 09:14:17 följande:

Även om jag tänder på kukdoft så vet jag inte om jag skulle vilja dra in doften från ett par kallingar..........

Haha men det är skillnad på killar och tjejer.

Killar tänder på bilder, t.ex porrtidningar för killar fanns det massor av dessa tidningar, ser man som ung en naken tjej på bil då blir man kåt.

Tjejer tänder väl inte på samma sätt, säkert dessa skillnader som gör att tjejer inte förstår detta.
  • Anonym (dirrrrrrty)
    Anonym (Hmm) skrev 2015-02-09 23:35:46 följande:

Det är kanske upphetsande om det är någon snygg tjej som man är förälskad i. Min tjejs använda trosor har jag inget intresse av. Men skulle det vara en tjej jag var grymt intresserad av vore det en annan sak;)

Men menar du att det är mer spännande med en främmande brud, varför inte tjejen?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (dirrrrrrty) skrev 2015-02-10 09:22:48 följande:
    Men menar du att det är mer spännande med en främmande brud, varför inte tjejen?
    Min tjejs underliv har jag redan full tillgång till.

En snygg tjejs trosor handlar ju om fantasi, att fantisera att det varit mot denna tjejs underliv, att kunna sniffa hennes underlivs lukt m.m. upphetsande.

Förstår du att man som kille kan bli grymt upphetsad av att se en naken tjej på bild?
  • Anonym (dirrrrrrty)
    Anonym (Hmm) skrev 2015-02-10 09:29:36 följande:

Min tjejs underliv har jag redan full tillgång till.

En snygg tjejs trosor handlar ju om fantasi, att fantisera att det varit mot denna tjejs underliv, att kunna sniffa hennes underlivs lukt m.m. upphetsande.

Förstår du att man som kille kan bli grymt upphetsad av att se en naken tjej på bild?

Klart jag fattar det, även om det hela konceptet borde vara lite mättat iom nätet och allt som finns så lättillgängligt. Det var därför jag startade tråden, har ju sett en massa sajter där tjejer säljer använda underkläder. Undrar om det är skillnad att köpa på nätet via en sajt eller om det är hetare att sniffa i en mer främlings underkläder.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (dirrrrrrty) skrev 2015-02-10 09:46:39 följande:
    Klart jag fattar det, även om det hela konceptet borde vara lite mättat iom nätet och allt som finns så lättillgängligt. Det var därför jag startade tråden, har ju sett en massa sajter där tjejer säljer använda underkläder. Undrar om det är skillnad att köpa på nätet via en sajt eller om det är hetare att sniffa i en mer främlings underkläder.
    Finns väl olika saker man tänder på.

Jag skulle inte lita på att köpa det på nätet, jag skulle inte tycka det var lika upphetsande.

När jag var ung kunde jag tända på att röra, sniffa tror jag aldrig jag tänt på, nu för tiden har jag intet intresse alls av det alls. 
  • blixtmannen

Kan någon gång lukta på frugans trosor och tycker det luktar sexigt, men det är för att de är jyst hennes trosor och jag älskar lukten av hennes mus.

• marie99

haha killar verkar va helt galna på köpa använda trosor :) jag postade 2 par ikväll, 500 spänn, katching. Lagt upp en till annons på pantielove nu Kyss

• Aikido
    marie99 skrev 2015-07-18 02:10:35 följande:

haha killar verkar va helt galna på köpa använda trosor :) jag postade 2 par ikväll, 500 spänn, katching. Lagt upp en till annons på pantielove nu Kyss

Du heter säkert Arne, är 55 år och stoppar trosor i gympadojan, går ett varv runt kvarteret, häller ett par droppar filmjölk i trosan och postar till nästa dumskalle.
Svar på tråden Varför är använda trosor/strumpbyxor så upphetsande att lukta på?