Varför är använda trosor/strumpbyxor så upphetsande att lukta på?
Tycker det är intressant att höra varför, dömmer ingen!
Det är kanske upphetsande om det är någon snygg tjej som man är förälskad i. Min tjejs använda trosor har jag inget intresse av. Men skulle det vara en tjej jag var grymt intresserad av vore det en annan sak;)
Ok förälskad i? Så inte en främlings trosor?
It's not.. It's naaaasty. Enligt mig i alla fall haha
För att de luktar fitta?
Även om jag tänder på kukdoft så vet jag inte om jag skulle vilja dra in doften från ett par kallingar..........
Även om jag tänder på kukdoft så vet jag inte om jag skulle vilja dra in doften från ett par kallingar..........
Det är kanske upphetsande om det är någon snygg tjej som man är förälskad i. Min tjejs använda trosor har jag inget intresse av. Men skulle det vara en tjej jag var grymt intresserad av vore det en annan sak;)
Min tjejs underliv har jag redan full tillgång till.
En snygg tjejs trosor handlar ju om fantasi, att fantisera att det varit mot denna tjejs underliv, att kunna sniffa hennes underlivs lukt m.m. upphetsande.
Förstår du att man som kille kan bli grymt upphetsad av att se en naken tjej på bild?
Kan någon gång lukta på frugans trosor och tycker det luktar sexigt, men det är för att de är jyst hennes trosor och jag älskar lukten av hennes mus.
haha killar verkar va helt galna på köpa använda trosor :) jag postade 2 par ikväll, 500 spänn, katching. Lagt upp en till annons på pantielove nu
haha killar verkar va helt galna på köpa använda trosor :) jag postade 2 par ikväll, 500 spänn, katching. Lagt upp en till annons på pantielove nu
Älskar att runka till använda trosor