• Semlan

Gissa könet!

Könet har ingen betydelse, men nyfikenheten är stor.
    Så nu vill jag höra vad ni tror? :)

Pojke eller Flicka?
    Ul från v 17+5.

• Svar på tråden Gissa könet!
  • aleakim

Spontant vill jag säga flicka men jag är ganska osäker.

Grattis :)

• Semlan

Ja jag har alltid tänkt att jag kommer få en till flicka. Men sen sa bm under ultraljudet "Han" två gånger, då blev jag osäker. Fast sånt kan ju även vara bara nått man säger, jag säger ofta hon för den i magen fast jag inte vet kön =)

• mybaby7

Har du flera bilder?:) grattis till sötnosen

• Semlan

Tyvärr, eller har en till men den är exakt likadan, fick bara med mig två bilder denna gång =/ Tack så mycket :D

• mybaby7
    Semlan skrev 2015-02-10 13:27:55 följande:

Tyvärr, eller har en till men den är exakt likadan, fick bara med mig två bilder denna gång =/ Tack så mycket :D

Oki! Skulle oxå gissa på tjej,men det är ju lite svårt med denna bild hehe:)
  • Semlan
    mybaby7 skrev 2015-02-10 14:04:56 följande:
    Oki! Skulle oxå gissa på tjej,men det är ju lite svårt med denna bild hehe:)
    Ok, fast finns ju de som kan kolla på skallen och utgå från det =)
    Huvet skiljer sig en del på hur dotterns huvud såg ut.
  • Semlan
    mikipiki skrev 2015-02-10 17:36:02 följande:

Jag tror pojke :)

Ok, vad spännande detta är :D
  • minius

Grattis till bebis! Jag hade RUL i tisdags och bm sa oxå "han" 2ggr innan hon sa att vi ska få en flicka :) så ja tror d e bara av farten typ. Jag tror att du väntar en flicka du med!

• Semlan

Tack så mycket =) Och grattis till dig med! 
    Ja precis, något säger mig att det är en till flicka =) Ska bli spännande att se sen.

• Cazza

Pepa jag gissar pojke om man tittar på skalle o nubb men är precis ny på den teorin så lita inte på

Mig

Svar på tråden Gissa könet!