• svea74

Avstannad graviditet? Har inga gravidsymptom.

Är i v 7.

hade tidigare ömma bröst, och enorm trötthet. 

Nu ingenting. 
    Är så jävla orolig. För min senaste graviditet slutade i missfall i v 13. Där det troligtvis avstannat just i v7. Och då kände jag som nu, plötsligt tom. Plötsligt ingenting. Plötsligt som om jag inte var gravid längre. 
    Känns så jävla tveksamt detta. Är livrädd för att gå på toaletten. Livrädd för blod. 

Hatar det här. Hatar va gravid :( 
    Bara en ständig oro. 

Någon som känt såhär? Som varit säker på att det stannat av och som sen fick hoppet tillbaka? Eller är det som jag misstänker, kört? 

• Svar på tråden Avstannad graviditet? Har inga gravidsymptom.
  • kaeg

Graviditeten och dess eventuella symtom och komplikationer är olika från person till person och från graviditet till graviditet. Själv gravid med tredje barnet och ingen av graviditeterna har varit den andra lik!

Symtomen kan absolut försvinna utan förvarning utan att det betyder något negativt. Du kan alltid gå till gyn och be om ett vaginalt ultraljud för att se hur det ligger till med graviditeten och då även få reda på om vilken vecka du ungefär är i och om allt ser bra ut för tiden så du slipper oron.

* Mikael 060804 * Sara 080704 * bf3 16/6-15 *
  • svea74

Har ett tidigt inplanerat den 24/2. E sååååå långt dit :P 
    Spöke

• mommy86

Känner precis lika dant.. jag känner mig tom inte någon symtom 
    Hade ömma bröst innan men nu är det också bort. Och har inget Ul förens 16 mars.. Känns väldigt långt dit och inte veta om den lever.. Har som du också en tidigare gravidlitet som stannat av.. och man gått 3-4 veckor och trott att man varit gravid sen visade det sig på ul att den va död 

• familjekatt

Jag trodde inte ens jag var gravid för jag hade INGA symptom. Men förstår att du är orolig.

• svea74
    Längtanefterenliten skrev 2015-02-12 01:29:22 följande:

Har inga symptom heller. Detta fick jag se i förrgår

Åååå! Hoppas jag får samma besked :)

"mommy86: Ja. Fy faan vad det är jobbigt. Inte veta. Vill inte gå en månad "gravid" igen och sen få veta att det troligtvis dött för lång tid sen. Tittar efter blod i toaletten varje gång. Stress. 
  • eriwag

I vilken vecka? :)

Längtanefterenliten skrev 2015-02-12 01:29:22 följande:

Har inga symptom heller. Detta fick jag se i förrgår

• HeJo

Hej Svea,

Hur gick det för dig, kom symptomen tillbaka? Jag är i v7 och mina symptom försvann över en natt och nu är jag jätteorolig! 

• svea74
    HeJo skrev 2015-04-04 18:02:51 följande:

Hej Svea,

Hur gick det för dig, kom symptomen tillbaka? Jag är i v7 och mina symptom försvann över en natt och nu är jag jätteorolig! 

De kom tillbaka. Inte riktigt samma men jag var/är jävligt trött. Och brösten började ömma igen men i övrigt har jag fortsatt dåligt med symptom :) Och det är väl egentligen rätt skönt. Men jag kollade upp iallafall med ultraljud för att va säker. Och i v9 kunde man se. Då var det en klump med tickande hjärta :)

Så håll dig kall om det går och försök få ett tidigt ul om ett par veckor <3
Svar på tråden Avstannad graviditet? Har inga gravidsymptom.