• Anonym (korkad)

hur spelar man på lotto?

Ja jag är ta mig tusan korkad. Jag förstår inte hur man spelar på lotto !

Kan någon förklara hur man gör ? Alltså en beskrivning för dummies typ ? När jag läser på svenska spel blir allt så rörigt.

Tex .Hur gpr de till ? Reglerna ? Måste jag dit till spelbutiken varje vecka ?

Kan jag spela enbart på internet ?

Hur gör man ?

Haha känner mig så dum men JA jag är seriös.

• Svar på tråden hur spelar man på lotto?
  • Anonym (lotto)
    Anonym (korkad) skrev 2015-02-11 19:42:41 följande:
    Ja jag är ta mig tusan korkad. Jag förstår inte hur man spelar på lotto !

Kan någon förklara hur man gör ? Alltså en beskrivning för dummies typ ? När jag läser på svenska spel blir allt så rörigt.

Tex .Hur gpr de till ? Reglerna ? Måste jag dit till spelbutiken varje vecka ?
    Kan jag spela enbart på internet ?
    Hur gör man ?

Haha känner mig så dum men JA jag är seriös.
    Du väljer 7 nummer i varje "ruta"  beroende på hur många rader du ska spela.
    Du kan välja att spela på onsdag  eller lördag eller så kan man välja samma nummer i 5 veckor eller 10 veckor.

Har du ett konto på svenska spel så kan du spela på internet.
  • Anonym (korkad)

Om jag lämnar in på 10 veckor så måste jag själv hålla koll när de är dags för nytt alltså. Kan jag spela samma nr alla veckorna ? Blir jag automatiskt kontaktad om jag vinner nått ? Kan jag inte välja joker nr själv ? Eller vad är joker ? Tillägs nr har jag hört nått om ? De är ? Sorry men jag är funtad som en gurka och har bara skrapat trisslotter hittils haha

• Anonym (lotto)
    Anonym (korkad) skrev 2015-02-11 20:18:09 följande:
    Om jag lämnar in på 10 veckor så måste jag själv hålla koll när de är dags för nytt alltså. Kan jag spela samma nr alla veckorna ? Blir jag automatiskt kontaktad om jag vinner nått ? Kan jag inte välja joker nr själv ? Eller vad är joker ? Tillägs nr har jag hört nått om ? De är ? Sorry men jag är funtad som en gurka och har bara skrapat trisslotter hittils haha
    Jokernr står på kupongen det är det du kan välja inte fylla i egna jokernummer.

Ja du får hålla koll på allt själv men jag tror du måste ha ett svenska spel kort för om du vinner så hamnar vinsten där men du kan hämta ut vinsten i butiken beroende på hur stor vinsten är.  
    dom kontaktar dig bara om du har vunnit storvinsten inte om du har vunnit tex 22 kr.

Har du valt 10 veckorsspel så är det samma  nr alla veckor.
Svar på tråden hur spelar man på lotto?