• Anonym (humlan)

missfall?

Jag ha i förra veckan känt av (de ja tror varit) graviditets symptom, ökad aptit, sug efter ost, ömma bröst å svullna bröstvårtor.

Men tänkte då att jag väntar tills slutet av denna vecka innan ja testar mej...

Men så fick ja igår va ja tror kan vara ett missfall, första blodet som kom va som slem å mörkare röd än de brukar. Efter ett tag blev de mer rinnigt och nu påminner de mer som en riklig mens.. Ja bruka inte ha mkt mens. Och jag har inte vanlig mensvärk utan den gör ont på ett annat sätt mer mitt på under naveln å strålar ibland utåt mot ryggen. Den värken kommer å går ibland gör de jätte ont o iblann är den svag molande. Å ibland sticks det och/eller känns som att de knyter sej... Ha även till å från lite dissig huvudvärk

Så va tror ni är de tidigt missfall eller annorlunda mens? Har hört att det inte är bra att ha samlag om de visar sej vara missfall...

• Svar på tråden missfall?
  • Anonym (humlan)

Å en sak till, om de är missfall.när.bör blödningarna börja minska? För som de ä nu upplever ja att de bli mer å mer

• Anonym (humlan)

Vadå visar de positivt om de är missfall?

• Jag är bara jag

Om det kom före BIM/runt BIM räknas det inte som missfall i den bemärkelsen utan som en kemisk graviditet. det är jättevanligt,drabbar nog alla nån gång. Mycket osäkert om test skulle visa nåt så tidigt.

• Anonym (humlan)

Men så om det inte visar ngt då behöver ja inte vara rädd för att få infektion om ja använder tampong, har samlag eller badar?

• Jag är bara jag
    Anonym (humlan) skrev 2015-02-13 09:08:39 följande:
    Men så om det inte visar ngt då behöver ja inte vara rädd för att få infektion om ja använder tampong, har samlag eller badar?
    Det är väl onödigt även om det var ett tidigt m.f?
  • Moonlight83

Jag har blödigt ca 1 vecka efter mina missfall.Har undvikit sex,bad och tampong 1-2 veckor beroende på hur långt gången jag varit.

Svar på tråden missfall?