Min slida var så trång, nu efter mycket sex är den som en hink med vatten?!?!?!?!
Hej! Jag ska försöka förklara så kort som möjligt.. Men snälla hoppas ni orkar läsa och hjälpa mig
Jag är 22år gammal, inte haft så värst mycket sex i mitt liv, bara lite här och där liksom. Nu har jag skaffat mig min kärlek och vi har mycket sex, jag har alltid varit tajt i min slida, har väldigt starka slidmuskler. Vi har varit ihop i två månader, första månaden så kändes det så underbart min kille har väldigt stor så jag kände mig riktigt tajt, får små små orgasmer 1-5 ggr per samlag. Han säger alltid hur trång jag är och jag känner ju det själv också, har liksom känt hur min slida kramar om hand snopp hårt...
Nu för 5 dagar sen ändrades allt, det började med att jag började med ppiller, vi testade ett glidmedel,(vi använder annars kokosolja eller vatten) och med det glidmedlet kändes det ingenting, vi kände alltså inte varandra när vi hade sex, så jag duschade av det och sen efter det har det varit som att han har sex med en hink med vatten. Vad är det som händer??? Jag känner mig själv som en hink med vatten och han håller på, är så orolig och det känns inte alls bra, vill bara att allt ska vara som förut! Kan påpeka också att mina små små orgasmer har ändrats, nu när min slida är så stor och det känns som om de inte finns något stopp längst in, så får jag vatten orgasmer, fullt med vatten, vilket resulterar till att min slida är som en ännu större hink med vatten..
Snälla hjälp vad är det som händer?