• Rockabillymom

    Finns inte Grobag längre?

    Går det inte att köpa Grobag sovpåse i Sverige längre? Googlat jättemycket men inte hittat någon svensk sida som säljer. Vilken utländsk sida vågar man isf köpa från?

    Tacksam för hjälp

  • Svar på tråden Finns inte Grobag längre?
  • Frontline

    Vid skiljer den från en sovpåse från Ikea?

    Ja förutom priset då?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Rockabillymom
    Frontline skrev 2015-02-14 00:09:34 följande:

    Vid skiljer den från en sovpåse från Ikea?

    Ja förutom priset då?


    Grobag har vunnit priser för bästa produkt. Dom känns bättre bara.. Säkrare. Är originalet så vill ha dom. Haft innan å varit väldigt nöjd.
  • Rockabillymom
    Nymphaea skrev 2015-02-14 00:10:45 följande:

    Köp direkt ifrån Gro i England, de levererar till Sverige för £19.

    www.gro-store.com/grobag-baby-sleep-bag/full-range-of-grobags.html

    Eller ifrån några av deras listade onlineåterförsäljare, har inte kollat vilka som postar till Sverige och i så fall vad det kostar, men här är en lista:

    gro.co.uk/stockists/partners


    Tack för tipset! Ska kika. Så dom finns alltså inte i Sverige längre? Undrar varför
  • Frontline
    Rockabillymom skrev 2015-02-14 00:22:04 följande:
    Grobag har vunnit priser för bästa produkt. Dom känns bättre bara.. Säkrare. Är originalet så vill ha dom. Haft innan å varit väldigt nöjd.
    Ja ok...

    Det som har vunnit bästa priset här är att sova i ICA Basics blöjor och ingenting mera Bra nattblöjor och varma barn eller varmt hus jag vet inte...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Rockabillymom
    Frontline skrev 2015-02-14 00:38:26 följande:

    Ja ok...

    Det som har vunnit bästa priset här är att sova i ICA Basics blöjor och ingenting mera Bra nattblöjor och varma barn eller varmt hus jag vet inte...


    Jag kom på att Grobag finns i olika tjocklekar med. Så man kan byta efter behov. Har inte så varmt hemma så utan skulle inte funka. När sonen va liten vakna han varje natt av att han sparkat av sig täcket och frös. När vi köpte grobag sov han som en prins. Så Grobag känns lite som frälsaren för mig hehe
  • Nymphaea
    Rockabillymom skrev 2015-02-14 00:23:16 följande:
    Tack för tipset! Ska kika. Så dom finns alltså inte i Sverige längre? Undrar varför
    De listar ingen svensk återförsäljare på sin sida, nej. Närmaste ÅF finns i Finland... En gissning är att priset blev för högt (kvalitetsprodukt från "dyrt" land) i jämförelse med IKEAs billighetsvarianter... Men någon liten butik borde ju kunna nischa sig tycker man
  • Rockabillymom
    Nymphaea skrev 2015-02-14 11:25:03 följande:

    De listar ingen svensk återförsäljare på sin sida, nej. Närmaste ÅF finns i Finland... En gissning är att priset blev för högt (kvalitetsprodukt från "dyrt" land) i jämförelse med IKEAs billighetsvarianter... Men någon liten butik borde ju kunna nischa sig tycker man


    Tycker jag med..
  • Litet My

    Fanns några på tradera om du kan tänka dig en begagnad.

  • Rockabillymom
    Litet My skrev 2015-02-15 12:55:23 följande:

    Fanns några på tradera om du kan tänka dig en begagnad.


    Har budat :) Vill helst ha ny men kollade där när jag insåg vilket meck det var å beställa ny
Svar på tråden Finns inte Grobag längre?