• Anonym (Kille)

Vill se tjejen onanera med massagestav, bör jag fråga henne?

Jag skulle vilja se tjejen onanera själv med hennes massagestav. Att sätta upp en hemlig kamera är uteslutet och jag vet inte om hon vill göra det om jag frågar henne. Innan jag ändå frågar henne ställer jag frågan här till er. Skulle ni, om er kille frågade, onanera inför honom med en massagestav eller skulle ni säga nej?

• Svar på tråden Vill se tjejen onanera med massagestav, bör jag fråga henne?
  • jayloo

Du kanske inte behöver sitta och bara glo men ta in den i samlaget och låt henne använda den. Funkar bra hos oss.

• Anonym (Kille)
    jayloo skrev 2015-02-14 10:59:47 följande:

Du kanske inte behöver sitta och bara glo men ta in den i samlaget och låt henne använda den. Funkar bra hos oss.

Grejen är att jag just bara vill sitta och "glo" på henne. :)
  • jayloo

JO förstår det men börja med att ta det ett steg i taget :)
    Så löser det sej

• Pussan

omöjligt att svara på för vi är alla så olika. Själv älskar jag att se hur kåt min kille blir när jag onanerar, men det är kanske bara jag?

• Anonym (Nix)

Min pojkvän har sagt att han vill se mig onanera, med eller utan massagestav och jag har sagt nej eftersom det inte känns bekvämt för mig. Alla är olika, så din tjej kanske tycker det känns helt okej. Det bästa du kan göra är att fråga..

• Anonym (Nope)

Nej jag hade inte gjort det. Känns fånigt. Onanera vill jag göra ifred. 

• Zoja

Hur i helvete ska du få veta om hon vill om du inte frågar? 

• Anonym (Kille)

Vilket fall, jag har både sagt åt henne och även köpt e en massagestav till henne som hon även använt själv inför mig. Otroligt hett att se henne komma, bli som en fiolsträng för att sedan bli helt avslappnad och tillfredsställd.

• Anonym (Xxx)
    Zoja skrev 2015-02-16 19:19:20 följande:

Hur i helvete ska du få veta om hon vill om du inte frågar? 

Ok, idiot. Läs killens fråga igen.
  • jj57
    Anonym (Kille) skrev 2018-08-04 12:28:48 följande:

Vilket fall, jag har både sagt åt henne och även köpt e en massagestav till henne som hon även använt själv inför mig. Otroligt hett att se henne komma, bli som en fiolsträng för att sedan bli helt avslappnad och tillfredsställd.

Grattis, det brukar vi också göra ibland. Säkert tycker hon om att se dig runka också. (Ser på tråden att det tiog tre år att göra verklighet av fantasin...)
  • Anonym (Vi gör det)

Det skadar inte o fråga. Jag och min make onanerar ofta tillsammans. Han runkar och kollar på mig medan jag använder dildo eller vibratorn. Det gör vi tills vi kommer och efter det här vi skönt sex.

Det är helt underbart med onani tillsammans.

Svar på tråden Vill se tjejen onanera med massagestav, bör jag fråga henne?