Kul med en ny tråd!
Jag hoppar också på tåget. Är i vecka 20 med vårt första barn (jag är 25 min sambo 30). Var på rul förra veckan och där var det en livlig krabat i magen. Kändes jättekonstigt när man såg att det rörde sig hejvilt i magen och jag liksom försökte kolla på magen om det verkligen är där det kommer ifrån, men det syns ju ingenting...
Har dock börjat känna lite smått att det som pulserar ibland, har även känt en liten buff då och då. Men inte varje dag. Men hade moderkakan i framvägg så det kan nog ta lite längre innan det bröjar kännas mer konkret.
Har två tidiga mf i bagaget vilket gör att jag har varit väldigt ödmjuk inför denna graviditet, men nu har jag kunnat släppa den största oron. Sen är det ju bara att inse att det alltid kommer finnas saker att oroa sig för, både innan och efter bf.. ;b
Annars så har jag mått utmärkt, förutom lite lätt illamående, trötthet, spänningar i magen och sug efter berocca....! Det mesta släppte dock i vecka 13 och nu har jag istället börjat känna att det strålar och drar som mitt mellan benen ner mot ena låret.. Detta kommer oftast efter jag har ridit (har häst).