• Anonym (Trög tjej)

Kan man få könssjukdomar även att man har sex med en och samma partner i flera år?

Helluuu! 
    Såhär är det, iförrgår när min kille tog mig på alla fyra så blev jag helt plötsligt sugen på analt. Vi har kört det en gång tidigare och den här gången var såå mycket skönare. Vi valde och köra utan kondom också. Vi hade köpt en sådan gildmedel special för ''analt'' Ialla fall efter det så började vi diskutera om könssjukdomar.
    Kan man få könssjukdomar även att man har sex med en och samma partner i flera år? Te.x HIV, klamydia osv.

• Svar på tråden Kan man få könssjukdomar även att man har sex med en och samma partner i flera år?
  • Anonym (Japp)

Någon av er kan vara smittad med tex klamydia eller herpes och smitta, ja.

Speciellt herpes är lurigt då det kan vara latent flera år för att sedan blomma ut.

Har ni inte testat er?

• Madmoiselle

Ja, om han är otrogen eller smittad sedan innan.

• Anonym (Trög tjej)
    Anonym (Japp) skrev 2015-02-14 11:23:38 följande:

Någon av er kan vara smittad med tex klamydia eller herpes och smitta, ja.

Speciellt herpes är lurigt då det kan vara latent flera år för att sedan blomma ut.

Har ni inte testat er?

Joo, vi har testat oss senaste förra året. Vi misstänker inte att vi har fått någonting men det var bara nåt vi diskuterade om.  Hur får man klamydia bara sådär?
  • Anonym (Trög tjej)
    Madmoiselle skrev 2015-02-14 11:25:42 följande:

Ja, om han är otrogen eller smittad sedan innan.

Nepp han har/är inte otrogen. Han har bara haft en tjej innan mig.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Trög tjej) skrev 2015-02-14 11:29:12 följande:

Joo, vi har testat oss senaste förra året. Vi misstänker inte att vi har fått någonting men det var bara nåt vi diskuterade om.  Hur får man klamydia bara sådär?

Aha. Jag förstod det som att ni inte testat er. Nä kanske inte klamydia men herpes och kondylom vet jag jan ligga latent i år och sen komma. Utan att man ens vet om själv att man blivit smittat, luriga könssjukdomar. dock är ingen v dem farliga:)
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Trög tjej) skrev 2015-02-14 11:30:51 följande:
    Nepp han har/är inte otrogen. Han har bara haft en tjej innan mig.
    Om du inte har span på honom 24 timmar per dygn vet du faktiskt ingenting om det. Många tjejer är bra naiva, jag talar av egen erfarenhet!
  • Anonym (Trög tjej)

[quote=74877844][quote-nick]Anonym (Erik) skrev 2015-02-18 11:03:05 följande:[/quote-nick]Om du inte har span på honom 24 timmar per dygn vet du faktiskt ingenting om det. Många tjejer är bra naiva, jag talar av egen erfarenhet![/

Haha tror mig jag vet att han inte är det. Jag är långt ifrån naiv. Säg inte att jag inte vet när jag vet. ????

Det var heller inte frågan ????

Svar på tråden Kan man få könssjukdomar även att man har sex med en och samma partner i flera år?