• Anonym (Flickvän)

Får du ta din kille i rumpan?

Som frågan lyder? Pilla/slicka mm? Min kille älskar att bli stimulerad där bak, även med leksaker. Han skäms otroligt för det men njuter ännu mer. Så även jag. Så killar, gillar ni rumplekar ? O tjejer, gör era killar det ?

• Svar på tråden Får du ta din kille i rumpan?
  • Anonym (gillar)

Min fru smekte mig runt anus tidigare och jag tyckte det var väldigt upphetsande. Vid något tillfälle när hon utrört oralsex förde hon in ett finger och jag kom som aldrig förr. Är nog det intensivaste utlösningen jag haft.

• Anonym (Prostata_sex)
    Anonym (gillar) skrev 2015-02-14 15:21:56 följande:

Min fru smekte mig runt anus tidigare och jag tyckte det var väldigt upphetsande. Vid något tillfälle när hon utrört oralsex förde hon in ett finger och jag kom som aldrig förr. Är nog det intensivaste utlösningen jag haft.

Samma här, helt gudomligt.
  • Anonym (ac)

Haha alltså, hänt massor av gånger när man tagit hem tjejer och så vill de stoppa in ett finger rakt upp i röven på en. Eller när jag ligger på rygg och hon rider mig och sakta men säkert för hon ner sina händer mot min röv vilket väldigt obehagligt.

Men en grej som jag själv undrar, tänder du/ni tjejer på att göra det på killar? Blir ni liksom kåta av det? Eller gör ni det bara på grund av att ni vet att det är skönt för killar?

• PT4B
    Anonym (ac) skrev 2015-02-14 15:26:27 följande:

Haha alltså, hänt massor av gånger när man tagit hem tjejer och så vill de stoppa in ett finger rakt upp i röven på en. Eller när jag ligger på rygg och hon rider mig och sakta men säkert för hon ner sina händer mot min röv vilket väldigt obehagligt.

Men en grej som jag själv undrar, tänder du/ni tjejer på att göra det på killar? Blir ni liksom kåta av det? Eller gör ni det bara på grund av att ni vet att det är skönt för killar?

Jag gissar att dom tänder på att vi gillar det.
  • Anonym (Flickvän)

Jag går igång som fasen av att min kille gillar det!! :)

• jesper_78
    Anonym (Flickvän) skrev 2015-02-14 15:14:45 följande:

Som frågan lyder? Pilla/slicka mm? Min kille älskar att bli stimulerad där bak, även med leksaker. Han skäms otroligt för det men njuter ännu mer. Så även jag. Så killar, gillar ni rumplekar ? O tjejer, gör era killar det ?

Jag har som mest fått ett finger i röven. Inget jag tänder på fysiskt, men har heller ingen issue med det. Blir däremot jävligt kåt på att en tjej tar det initiativet och vågar köra upp ett finger.
  • Anonym (solstrålen)

Jag får pilla utanpå och slicka honom. dock gillar han inte finger i.

Jag är tvärtom... han får gärna fingra, men inte slicka där.

• Anonym (Kille 33 år)

Har aldrig fått ett finger i rumpan och det skulle nog kännas obehagligt till en början, liksom skämmigt men jag tror jag skulle gilla det och som någon skrivit tidigare, jag skulle säkert komma väldigt hårt av det och tjejen skulle nog tycka det var lite roligt att man kommer hårt av att ha något i röven. :)

• Anonym (Flickvän)

Det verkar som att det känns lite tabu. Ungefär som att man skulle vara "lite bög" säger min kille iaf. Jag fattar inte varför :) inte bara gaykillar som har en rumpa ;)

• Anonym (Micke 32år)

har just upptäckt det sköna i detta också. ibland rör hon lite där och använder något finger, riktigt skönt. har därför slagit till på min första "mini- buttplugg" och det är nästan så man skäms lite. Men oj vad skönt det blir..  :)

box2you.se/index.php&path=93_37_104&product_id=1958 

Svar på tråden Får du ta din kille i rumpan?