Ont 8v efter förlossning ? Infektion???
Hej.
Imorgon är det 8 veckor sen förlossningen. Födde lite tidigt, i v36+5! Nu senaste dagarna har jag börjat få ont i magen. Till å från så känns de nästan värre än värkarna vid förlossningen i några sekunder... Ursäkta denna detalj men härom dagen kom de ngt slemmigt "där nere", de såg ut som en riktigt äcklig "snorkråka" eller varigt slem.. Vet inte riktigt hur jag ska förklara de... Åh nu gör de till å med ont i magen av att sonen ligger på den... Är detta normalt? Jag e mest rädd för att de kan vara ngn infektion? Då ja haft gul/bruna typ "variga" flytningar ett bra tag... Var på efterkontroll för två veckor sen, men läkaren kändes inte så duktig på sitt jobb.., då hon först trodde att ja var där för att jag var tidigt gravid :S , sen hade hon inte ens läst journalen å visste inte att ja blivit sydd oså... Så vad tycker ni att jag ska göra? Läkaren sa på "efterkontroller" att infektions risken var över (just då blödde jag, vad jag trodde först var en mens, men den höll bara på i två dagar) så ja å sambon hade oskyddat.. Eftersom de skulle vara okej, sen kom dessa flytningar igen och även denna magsmärta! Hoppas ni förstår även om de blev lite "luddigt"!