• Anonym (Geisha)

Geishakulor vid sex?

Har precis köpt geishakulor för första gången, det är två stycken på snöre. Kanske 3 eller 3,5 cm i diameter. Köpte dom för knipändamål men sen kom jag å tänka på att man kanske kunde ha dom med vid sex? Hur används dom då? Eller är det bara såna utan snöre man har vid sex? Berätta gärna!

• Svar på tråden Geishakulor vid sex?
  • Anonym (Magdalena)

Tror inte det är geishakulor du köpt utan knipkulor. Mina geishakulor är i stl som pottekulor (lite större) och de är kanon att ha när man har sex. Knipkulorna däremot är ju så stora så i mitt fall funkar det inte att ha dem kvar inne i under själva samlaget. Men det kanske går om killen har väldigt liten..?

• Anonym (Magdalena)

Geishakulorna sitter inte ihop och är guldfärgade och rätt tunga för att vara så små.

• Anonym (Geisha)

Misstänkte att det var så också, men hur känns det vid sex? ????

• Anonym (Magdalena)
    Anonym (Geisha) skrev 2015-02-16 15:11:28 följande:

Misstänkte att det var så också, men hur känns det vid sex? ????

Jätteskönt! Kulorna kommer ju åt på andra ställen så det känns mkt mer helt enkelt. Sen känns det såklart olika beroende på vilken ställning du har sex i.
  • Anonym (Magdalena)
    Bellini2 skrev 2015-02-16 15:25:25 följande:

Vad är en pottekula?

Pottekula, puttekula, spelkula...

Små kulor som man kan spela med. Man bygger upp pyramider av kulorna och den som träffar pyramiden vinner kulorna. Har du aldrig spelat kula?
  • Anonym (Paret)

Som du redan upptäckt så är det smartballs du har, dessa blir svårt att ha sex med..  :)

Men prova gärna ben-wa kulor, det är skönt. ska se ut såhär:

box2you.se/index.php&path=39&product_id=1458

Svar på tråden Geishakulor vid sex?