Gravid kåt sann novell singel
som ruriken lyder. Gravid och singel , gjorde mig av med fadern till kommande barnet som var otrogen och fick gå. Sen nu i månad 3 så fruktansvärt kåt så chattat med en kille på datorn som kom hit och vi drack kaffe sen så tokknullade han mig och jag bad om hårdare och han tryckte på och sa ja kommer snart, ja bara utbrast släpp det i min fitta,hann ej säga det sista ordet helt innan han släppte en stor sats i mig. Gjorde dock upp att vi ej träffs mera så chatta igen med en yngre kille. Är själv 32 och en 20 årig kille ville komma på date.Han kom hit åkte 20 mil i bil vi åt en bit mat sen reste han sig och sa jag ska ut i bilen jag glömde snuset.haha okej sa jag. Sen kom han in och hade lagt in en stor snus.du tål du killar som snusar sa han- ja inga problem sa jag sen sa han rakt ut ska vi knulla. han tog fram kuken och runka upp ett stånd på 15 sekunder.ska vi köra doggy sa han. japp det är fint, jag drog ner strumpbyxorna ställde mig på 4 sen kom en hård bamsepitt rakt i fittan å han pumpa mig stenhårt, efter några minuter sa jag nu kommer jag och det gjorde jag sen direkt ja börja komma sa han jag åxå snart. jag skrek sluta inte pumpa mig utan släpp satsen i mig kom igen boy sa jag sen kom en stor sats i mig. Efter sexet sa jag vill du bli mitt barns styvfar sa jag jag är kär i dig och du knullar som en hingst och vilken härlig hård kuk,du måste ha knullat mycket innan så rutinerad och så ung.
Har jag gått för fort fram? och finns det risker att det spricker om vi flyttar ihop och blir ett par. känns lite lurigt men ändå härligt att följa hjärtat.