Tvingar till sig sex
Min man gör som rubriken lyder, tvingar till sig sex när kag inte vill, och nu för tiden vill jag inte ha sex alls pga stress och pga andra saker min man håller på med, har ingen som helat lust att ha sex med honom, äcklas nästan och får nästan panik. Nästan varenda natt/kväll vill HAN ha sex och jag vill inte, han håller på och försöker tränga sig in ,pilla på mig tills jag nästan har lust att slå till honom med en stekpanna!! Jag säger miljontals gånger att jag inte vill, kuffar bort hans hand och hela han! Men han fortsätter, säger att han inte kan sova utan sex, att han måste ha det bla bla som ett jäkla barn!! Jag blir riktigt sagt skitförbannad! Barnen somnar sen, jag är trött och vill bara sova för att orka upp med barnen till dagis kl 7 och i väg till jobb men igår höll han på i evigheter till över kl 12 jag vaknade av att han höll på och pilla runt! Det enda sättet att batt få sova är att ge han det han vill ha så till slut ger jag med mig med äckel känsla och hat! Dååå får jag lov att sova och vara i fred!!! Jag blir tokig och han ändrar inte på sig hur mkt jag än pratar on detta problemet!! Vad ska jag göra??