• gina80

    mitt ex fru är en psykopat

    Mitt ex träffade en riktig psykopat för 4 år sen. Nu har hon gjort så att min 12 åriga son åkt till mig på pappa-veckan. Han vägrade vara kvar då styvmor kallat mig könsord inför honom. Han var jätteledsen och pappa anser att alla får ha en åsikt. Pappan är inlindad i hennes näste ordentligt. Pappan och styvmor försökte hela veckan med att tjata på grabben och komma dit, men han vägrade. Pappan skrev tom till sin son: - kommer du inte hem ikväll kan du lika gärna bo hos mamma helt.. Fruktansvärt. Soc är inkopplat och styvmor ska göra en anmälan på mig att jag hållt min son hemma trots avtal. Avtal ja..men.lyssna på barnet ska man väl??

    Nån som är i liknade situation?? Grabben vill ju träffa sin pappa men utan henne. Pappans o min relation är inget vidare tack vare henne...

    Hade bara varit skönt att prata med fler i samma sits

  • Svar på tråden mitt ex fru är en psykopat
  • Anonym (Heaven)

    Nog för att det hon gjort är fel, jag försvarar det absolut inte. Och ynkligt av ditt ex att inte säga något om det. Men att hon skulle vara psykopat är väl kanske att ta i? Iallafall enbart på det du skriver här..

Svar på tråden mitt ex fru är en psykopat