illaluktande underliv
Desperationen har inga gränser ... Mitt illaluktande underliv gör nu att jag skapar en tråd för jag är i seriös behov av hjälp!! Finns det någon därute som har samma problem/känner igen sig??
Jag har sprungit till gynekolog titt som tätt för att jag tycker att jag luktar!! Men gynekologerna hävdar gång på gång att det är "normalt". Men jag känner ju att jag luktar!! Jag kan liksom känna doften när jag är på jobbet eller under träning. Inte så att jag går på stan och känner att jag luktar, men vid normala vardagssituationer eller bara när jag är hemma kan jag känna hur det stinker!!
I och med att jag har varit hos gynekolog har jag ingen vaginal sjukdom, och därmed heller ingen bakteriell vaginos / rubbning av pH-balansen. (Nej heller ingen könssjukdom. För er som tänker skriva att jag kanske har svamp; nej, svamp är ett luktlös tillstånd som ger klåda, rodnad och irritation ja, men lukt nej).
Min fråga: Finns det någon som har ett tips på vad man kan göra eller varför det luktar så oerhört mycket trots att jag tvättar mig dagligen med intimtvål? Jag vet alla de här tipsen som att sova utan trosor, använda bomullstrosor etc. Jag gör allt sånt men inget hjälper liksom!!
Är så desperat att jag inte vet var jag ska ta vägen längre... Börjar bli riktigt tröttsamt och irriterande. Tacksam för alla nya tips och råd !
God bless you all som hjälper mig!!