• Äldre 17 Feb 20:11
    761 visningar
    1 svar
    1
    761

    Flickvännen vill ha kontakt med mig

    Hej alla!
    Jag har en fråga. Jag är helt förvirrad...
    Min så kallade vän har varit märklig nu den sista tiden. Hör knappt av sig, funderar på att flytta till sin flickvän som bor utomlands...
    Jag stöttar honom i det han vill och jag vill hans bästa.

    Vi har endast vän relation (ibland har det hänt vissa saker) och förut hade jag starka känslor för honom vilket han visste om men han sa att han kunde endast bli vän med mig på grund av att han älskar henne.

    Nu sista tiden så var vi lite ovänner.. Vi pratade inte en hel månad. Så tog jag steget och sa till honom att vi kan börja om på nytt om han vill. Och det var inga problem.

    En annan dag så ringde han mig flera gånger men jag kunde inte svara. Då sa han till mig dagen efter att han var sur på mig för att jag inte hade svarat honom.

    Nu har han börjat bli underlig. Han hör av sig ibland.. En annan gång hörde han av sig för att säga till mig att han vill flytta tillbaks till sin tjej. Jag sa att det var helt ok. Så lite senare skrev jag i ett forum att jag sökte ett boende utanför Sverige ifall jag får chansen till ett nytt jobb utomlands.
    Det hade han sett.. och då skickade han ett sms till mig och frågade mig om jag tänker flytta? Så sa jag kanske eftersom han ändå skulle flytta till sitt land.. så varför ska jag "leva" utan min bästa vän ;)
    Så svarade han mig att han inte skulle flytta ner. Att han hade ångrat sig.
    Efter ett tag så ringde han till vi pratade och så sa han till mig att han hade gett mitt nr till hans tjej (hon känner mig lite). Och om det var ok ifall vi två pratade med varandra.
    Jag sa att det inte var några problem att hon fick prata med mig.

    Hans tjej kontaktade mig dagen efter och vi pratade som vanligt.
    Tycker synd om tjejen eftersom hon verkar inte fatta något. Eller så fattar hon men gör sig dum.Hon bad mig om en tjänst. Hon undrar om jag kan köpa en present åt henne till honom eftersom hon inte kunde göra det från sitt hemland. Jag sa att det gick bra. Hon skulle betala mig när jag hittade den presenten.
    Vad viil hon???

    Igår sa jag till min vän att jag hade träffat en kille och jag kunde höra på hans röst att han inte var speciellt glad. Så sa han då att han måste sluta prata för han skulle gå och handla.

    Nu har han inte hört av sig alls mer till mig. Jag skickade ett meddelande till honom. Han har sett det men han svarar mig inte.

    Kan någon förklara för mig vad han vill mig? Vad är det som händer?  

  • Svar på tråden Flickvännen vill ha kontakt med mig
  • Äldre 18 Feb 14:08
    #1

    Så kuuul att ni vill svara mig

Svar på tråden Flickvännen vill ha kontakt med mig