• Ascendere

Är ett "Internet fast för lukter och smaker" en bra idé?

På internet kan man ju hitta text, bilder, ljud och videoklipp om allt möjligt.
    Dock inte lukter!!
    Detta är givetvis kränkande. 
    Är det inte dags att vi får ett nytt datanät som är ungefär som Internet fast för lukter och smaker istället? Till exempel om man vill minnas biftekin man åt på Greklandssemestern så kan man luktgoogla "bifteki" och "Rhodos" så luktar det precis som det gör när man äter bifteki i Rhodos hamn. Som ett exempel. Eller "kodynga" så luktar det som när man som barn klev i en komocka som var torr på ytan men mjuk inuti. Vore det bra?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ett "Internet fast för lukter och smaker" en bra idé?
  • Dr Nail

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Du. Är. Ett. GENI.

Varför är du fortfarande inte Sveriges både kung och president?

• Ascendere
    Dr Nail skrev 2015-02-18 13:45:28 följande:

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Du. Är. Ett. GENI.

Varför är du fortfarande inte Sveriges både kung och president?

Tackar, Doktorn är alltför vänlig på min ära! 
    Jag tror jag ska utveckla min idé enligt ovan för att sedan i nästa konungaval  kampanja helt via lukter. 
    Nuvarande kungens odör av krut, punsch, älgfärs och parfym kommer inte att ha en chans! 
    Kan jag räkna med Doktorns röst?
  • Dr Nail
    Ascendere skrev 2015-02-18 14:08:31 följande:
    Tackar, Doktorn är alltför vänlig på min ära! 
    Jag tror jag ska utveckla min idé enligt ovan för att sedan i nästa konungaval  kampanja helt via lukter. 
    Nuvarande kungens odör av krut, punsch, älgfärs och parfym kommer inte att ha en chans! 
    Kan jag räkna med Doktorns röst?
    Du kan räkna med Doktorns röst. Hade det varit möjligt hade jag röstat 2 gånger. Du förtjänar det.
  • Minniemousemommy

Det fanns ju med en tv som man kunde ta ätbara saker ur i filmer "kalle och chokladfabriken". Jag väntar fortfarande på detta, och nu kommer jag vänta på det här också.

Svar på tråden Är ett "Internet fast för lukter och smaker" en bra idé?