• Thereal

Tjej - har du sparkat/knäat en kille på pungen?

Du kvinna tjej, har du sparkat en kille på snoppen?
    Om ja:

1. Varför?

2. När och var? Hur gammal var du och var?

3. Hur hårt sparkade du? Hur mycket tog du i?

4. Hur reagerade killen? Hur blev det för honom? 
  • Svar på tråden Tjej - har du sparkat/knäat en kille på pungen?
  • BandAnna

1. Försök till att tilltvinga sig sex. Knäade.
    2. När, var och ålder har du inte med att göra.
    3. Jävligt hårt. Förhoppningsvis kommer han aldrig bli förälder.
    4. Vem bryr sig? han förtjänade det.

• Anonym (Sara pungspark)

En gång när jag var 13 år så hade vi gympa. Då bestämde jag och en kompis oss för att gå in på killarnas.. Vi gick in i duschrummet, men där var bara en kille konstigt nog. Dom andra hade nog dragit. Där stod en av killarna i klassen, en blod och smal kille, jätte söt. Han stod och duschade och när vi kom in så skylde han sig inte, han såg ut att skämmas iof. Men då stod vi och kollade på honom fast eftersom att han inte skylde sig eller vände sig så blev vi lite ställda.
    Hon tjejen jag gick in med pekade då på han och sa någonting i stil med "men hallå", för hon ville att han skulle vända sig om eller något.  

Men då plötsligt så ger hon honom en stenhård spark, allt vad hon kan nästan, rakt mellan benen på honom. Då började han gråta och vi sprang ut. Det var sista lektionen den dagen, men han kom inte till skolan mer på den veckan.

Anonym (Sara pungspark) skrev 2015-02-18 18:47:04 följande:

En gång när jag var 13 år så hade vi gympa. Då bestämde jag och en kompis oss för att gå in på killarnas.. Vi gick in i duschrummet, men där var bara en kille konstigt nog. Dom andra hade nog dragit. Där stod en av killarna i klassen, en blod och smal kille, jätte söt. Han stod och duschade och när vi kom in så skylde han sig inte, han såg ut att skämmas iof. Men då stod vi och kollade på honom fast eftersom att han inte skylde sig eller vände sig så blev vi lite ställda.
    Hon tjejen jag gick in med pekade då på han och sa någonting i stil med "men hallå", för hon ville att han skulle vända sig om eller något.  

Men då plötsligt så ger hon honom en stenhård spark, allt vad hon kan nästan, rakt mellan benen på honom. Då började han gråta och vi sprang ut. Det var sista lektionen den dagen, men han kom inte till skolan mer på den veckan.

Blond kille, inte blodDrömmer
  • Anonym (Tant)

Nej det har jag inte. Jag hoppas elaka Sara bad om ursäkt. Hon borde betalat skadestånd åt den stackars killen.

Anonym (Tant) skrev 2015-02-18 18:57:03 följande:

Nej det har jag inte. Jag hoppas elaka Sara bad om ursäkt. Hon borde betalat skadestånd åt den stackars killen.

Det var inte jag, utan min klasskompis. Men hon fick väldigt dåligt samvete sen efter allt, och efter något år blev de tillsammans också.. Men hon fick igen en gång för hon ramlade med cykeln en gång på skolgården, och då började alla skratta. Men hon fick väldigt ont och började gråta samtidigt som hon säkert skämdes ihjäl på samma gång.  
  • Anonym (verkar som)

Det verkar  som:

- Tjejer ger killar pungsparkar för att freda sig själv

- Killar ger killar pungsparkar för att dom har sett på jackass och liknande

• MxMeNow

Jag har knäat flertalet killar och män, oftast som följd av att de tagit mig på brösten eller nypt mig i rumpan. Nån gång har nån varit för närgången och inte kunnat ta ett nej.

• Anonym (Jag)

Jag gav en kille en stenhård pungspark på krogen för jag trodde det var han som klappade mig på baken. Tyvärr blev det fel person. Han föll vrålande ihop på golvet och sedan låg han länge i fosterställning och grät som ett litet barn. Jag var 22 och han mellan 20 och 30.

• Loriyana

Ja många gånger...tills min MMA tränare sa att det faktiskt inte är enligt reglerna att knäa någon mellan benen. Jag trodde att allt var OK förutom att peka folk i ögonen och dra dem i håret.

Utanför träningslokalen har jag gjort det flera gånger. Jag mobbades brutalt och brukade fångas in av mina klasskamrater och de slog mig och spottade på mig. När jag väl hade möjligheten (vilket inte var lätt eftersom de höll fast mina armar och ben) så försökte jag få in en spark eller ett slag.

• Loriyana

Ja många gånger...tills min MMA tränare sa att det faktiskt inte är enligt reglerna att knäa någon mellan benen. Jag trodde att allt var OK förutom att peka folk i ögonen och dra dem i håret.

Utanför träningslokalen har jag gjort det flera gånger. Jag mobbades brutalt och brukade fångas in av mina klasskamrater och de slog mig och spottade på mig. När jag väl hade möjligheten (vilket inte var lätt eftersom de höll fast mina armar och ben) så försökte jag få in en spark eller ett slag.

Svar på tråden Tjej - har du sparkat/knäat en kille på pungen?