min man är gay
Hej. Jag och min man har snart varit gifta i 2 år. Vi har två små barn. Förra sommaren tittade jag igenom min mans telefon när han sov, hittade något jag inte hade räknat med.. en sida där han sökte andra män och 500 mejl skickade till olika killar m.m jag trodde först inte det var sant. Han försvar var att han haft fantasier om andra män länge. Dom kommer och går i hans huvud. Men han älskar mig och han hade aldrig träffat någon annan och skulle aldrig våga heller så allt var bara för att få en kick beskrev han det som.
Vi gick i terapi och jag gick in i väggen helt.
Nu äntligen hade vårt äktenskap kommit på fötter igen och vi hade de väldigt bra. Häromdagen satt vi och pratade och så sa jag att jag börjat skriva med en annan man som jag tänkte träffa bara för att se hur han reagerar om jag hade skrivit med någon. Så sa jag " ja du har ju också varit med någon utan att berätta de för mig ". Och där kom de.. jag såg direkt att de var något då. Jag låtsades att jag visste mer än jag sa. Och då kom det fram att han träffat en man från den sidan han varit med i och träffat en man förra våren i en bil i skogen. Han påstår att dom aldrig hade sex för han inte fick upp den utan de var mer bara avsugningar. Jag började stört gråta och är mest arg och besviken för att han dolt detta för mig i nästan ett år!!! Han bor hos sin mamma nu tills vi kommit på en bättre lösning.
Jag saknar ha så mycket och älskar han över allt annat. Barnen tycker det är konstigt att han inte är med oss. Jag har haft så svårt att smälta de som jag hittade i hans tele och nu har han ljugit om de i nästan ett år och han säger att han velat berätta det många gånger men att han inte kunnat.
Min man är en väldigt blyg och tyst kille. Bara haft en tjej innan mig. Umgås inte med så många.
Han säger att han älskar mig och att han vill förnya sina löften men inte mer än så.
Jag kan tycka att VILL man något så otroligt mycket så ska man fan kämpa för det. Alla chanser jag gett han som han kunnat berätta detta men ändå inte gjort det.
Hur hade ni gjort? Jag har ont i hela kroppen och mår illa av att han ljugit för mig om detta i snart ett år.
Jag älskar han så mycket så det gör ont i mig.
Vill inte ha en massa nedtrampade kommentarer tack.