Hur gammal ser den här flickan ut att vara om du skulle gissa?
Ren polltråd.
Enda diskussion jag kan komma på är om ni kan motivera det ni röstade på.
Jag vill bara se vad folk tycker.
Ren polltråd.
Enda diskussion jag kan komma på är om ni kan motivera det ni röstade på.
Jag vill bara se vad folk tycker.
Behöver du verkligen två trådar till det här? Räcker det inte nu?
Definitivt 11-13!
Behöver du verkligen två trådar till det här? Räcker det inte nu?
Definitivt 11-13!
Eftersom det inte är en riktig människa kan jag inte bedöma ålder.
Eftersom det inte är en riktig människa kan jag inte bedöma ålder.
20 år skulle jag kunna gissa på.
How about now?
Samma tjej, fyra bilder. Är hon lika gammal på alla fyra bilderna? Hur gamla är de här tecknade karaktärerna?:
Och framför allt: Spelar det någon roll hur gamla tecknade karaktärer som inte finns, aldrig har funnits och aldrig kommer finnas, är eller ser ut att vara?
How about now?
Samma tjej, fyra bilder. Är hon lika gammal på alla fyra bilderna? Hur gamla är de här tecknade karaktärerna?:
Och framför allt: Spelar det någon roll hur gamla tecknade karaktärer som inte finns, aldrig har funnits och aldrig kommer finnas, är eller ser ut att vara?
How about now?
Jag faller lite för alvöronen. Tippar på 800 år gammal. Give or take något sekel.
17ish? Alldeles för smal kroppsbyggnad/för långa ben för att vara liten och på de senare bilderna, för stor midja/höftratio.
Så här ser någon ut i anime som är ett barn i 10årsåldern:
Verkar som att 17+ vinner. Det är alltså enligt den här vetenskapliga undersökningen bevisat att tjejen är över 17 och man kan således titta på henne med gott samvete. Då kan vi allihop slappna av!
11-12 sådär.