• babbebabian

Kommer mycket

När jag runkar eller har sex kommer jah alltid sjukt mycket, sprutar ner hela magen. Alltid 3 -4 långa 'sprut' känns onormalt, fler som gör?

• Svar på tråden Kommer mycket
  • Anonym (Egon)

Nope sprutar också mycket. Typ två cm i en kondom från botten av behållare eller toppen hur man nu ser det.

• Anonym (Micke)

Då antar jag att ni inte tillhör de som behöver sådant här, för då kanske det hade blivit tokigt mycket.. :)

Volyme Sperm!

• Anonym (Tjej)

Det är ju bara hett ju Solig

• Peter37

Kommer mkt jag med...är ju skönt när det pumpar ut...så jag skulle gärna komma ännu mer

• Anonym (Egon)
    Pussan skrev 2015-02-19 23:38:25 följande:

Precis! Var nöjd.

Gillar du rejäla satser?
  • mrwonderful96

Strunt samma, var glad istället. De flesta gillar ju att det är en rejäl sats, inte bara lite sipprande :)

• Anonym (Erik)

Har man inte fått utlösning på några dagar blir satsen otroligt mycket större... Brukar i vanliga fall runka nästan varje dag, men en gång i höstas knullade jag en tjej efter att ha låtit bli runkandet i fyra-fem dagar. Ner tjejen kom tillbaka till sängen efter toabesök så kommenterade hon hur otroligt mycket sperma jag hade fyllt henne med. Tog det som en komplimang. :)

• mrwonderful96
    Anonym (Erik) skrev 2015-02-20 10:32:19 följande:

Har man inte fått utlösning på några dagar blir satsen otroligt mycket större... Brukar i vanliga fall runka nästan varje dag, men en gång i höstas knullade jag en tjej efter att ha låtit bli runkandet i fyra-fem dagar. Ner tjejen kom tillbaka till sängen efter toabesök så kommenterade hon hur otroligt mycket sperma jag hade fyllt henne med. Tog det som en komplimang. :)

Vilket slöseri att lägga en så stor sats i henne!! ;)
  • Anonym (Erik)
    mrwonderful96 skrev 2015-02-20 11:10:50 följande:
    Vilket slöseri att lägga en så stor sats i henne!! ;)
    Tycker det är skönast att komma i fittan helt enkelt... samt att det är rätt sexigt att se lite sperma sippra fram ur fittmynningen när man dragit ur kuken. :)
  • mrwonderful96
    Anonym (Erik) skrev 2015-02-20 11:30:08 följande:
    Tycker det är skönast att komma i fittan helt enkelt... samt att det är rätt sexigt att se lite sperma sippra fram ur fittmynningen när man dragit ur kuken. :)
    Det var jag med på, själv gillar jag lägga det över, inte i :)

Svar på tråden Kommer mycket