• Anonym (Mamma)

Min son gör respektlösa saker mot mig

Jag är så trött på min 17 årige son som aldrig visar respekt för mig som är mamma till honom. Han är inte elak mot mig på så sätt att han svär eller slåss, däremot är han nonchalant mot mig. När jah pratar med honom säger han "jajajaja" osv. Mest respektlös är han när han kan gå förbi mig och fisa mig i ansiktet. Han tar mitt huvud och trycker det mot sin rumpa och fiser. Jag får inget stöd från övriga familjen förutom att de skrattar åt händelsen. Igår fick jag nog och grät. Jag fick inte ens höra ett förlåt.'jag orkar inte mer. Varför håller han på så? Älskar han mig inte?

• Svar på tråden Min son gör respektlösa saker mot mig
  • Superpappa

Du har helt klart misslyckats med den gossen.
    Ge honom en örfil.

• Benbrott

När han gör så, vad får han då för konsekvenser för sitt beteende?

• Anonym (Sara)

Säg lägg av med det där!Det är äckligt!Och gå ut därifrån !

• Anonym (känner igen det där)

Det låter som min sambo och hennes son i en nära framtid.
    Låt mig gissa, du satte aldrig konsekvenser för pissigt beteende när `han växte upp eller hur?

• Miss Skywalker

Om din enda reaktion är att börja böla och undra om han inte älskar dig förstår jag att han inte respekterar dig.. Sluta vara ett våp och sätt kräket på plats. Kul hans framtida flickvänner kommer få..

• Anonym (Hahahahahhaaaaaaaaaaa)
    Anonym (känner igen det där) skrev 2015-02-19 17:59:57 följande:

Det låter som min sambo och hennes son i en nära framtid.
    Låt mig gissa, du satte aldrig konsekvenser för pissigt beteende när `han växte upp eller hur?

HahahahahaaaaaaaaaaGråter Jag skrattar så jag gråter, fy fan!

Hur fan kan du låta sådana saker ske? JAg kände till att barn inte hade mycket respekt för sina föräldrar i Sverige, men det här???
    Han tillintetgör din värdighet! Han har ingen respekt för dig alls, du har inget värde för honom. Nästa gång trycker han kanske upp sitt bajs i ansiktet på dig?

• Anonym (känner igen det där)
    Anonym (Hahahahahhaaaaaaaaaaa) skrev 2015-02-19 18:07:38 följande:
    HahahahahaaaaaaaaaaGråter Jag skrattar så jag gråter, fy fan!

Hur fan kan du låta sådana saker ske? JAg kände till att barn inte hade mycket respekt för sina föräldrar i Sverige, men det här???
    Han tillintetgör din värdighet! Han har ingen respekt för dig alls, du har inget värde för honom. Nästa gång trycker han kanske upp sitt bajs i ansiktet på dig?

Pratar du med mig eller TS?
  • Superpappa
    Anonym (känner igen det där) skrev 2015-02-19 18:24:50 följande:

Pratar du med mig eller TS?
    Så jävla korkad fråga.
  • Anonym (undrar)

Har din son någon diagnos eller vad är det som inte stämmer med honom?

Hur många normala 17- åriga killar vill ha sin morsas ansikte i baken?

Svar på tråden Min son gör respektlösa saker mot mig