Meus Veritas skrev 2015-02-20 10:24:27 följande:
Nää var det inte deras fel så kan du ju inte reklamera det säger ju sig själft? dom kan ju inte rå för att du snubblat o dragit it sladden, du är ansvarig för apparaterna hos dig och dom är ansvariga för att singalen skickas ut till dig.
aa absolut men det var deras operatör som tog emot min felanmälan och först sa att jag skulle prova köpa en ny sladd fast jag sa att uttaget var helt trasigt, han lyssnade inte. Så fick jag återkomma en dag senare och då tog de emot min felanmälan och skickade den vidare för att sedan höra av sig några veckor senare och säga att de inte kunde åtgärda felet utan jag skulle felanmält till min hyresvärd.
Hade de sagt rätt information vid första samtalet om att de inte ansvarade för den sortens felanmälan hade jag ju inte varit utan i en månad?! Sen att de tog 3 veckor för dem att meddela mig de är ju vansinnigt - men absolut, jag klev sönder de och fick en faktura på 1500:- det säger jag inget om :>