BF aug-okt -15 med 3 barnet
Hej! Tänkte att det skulle vara kul att få kontakt med andra gravida som väntar sitt tredje barn. Här kan vi prata om graviditeten, barnen å livet i allmänhet :)
Hej! Tänkte att det skulle vara kul att få kontakt med andra gravida som väntar sitt tredje barn. Här kan vi prata om graviditeten, barnen å livet i allmänhet :)
Jag kan börja med att berätta lite om mig, väntar mitt tredje barn med bf 18 sep. Jag två barn sen innan födda 09 och 13. Det kommer bli tätt mellan tvåan och trean.
Hänger på:) väntar 3an 28 sept har en 08 och en 09 a hemma. Som fortfarande inte vet om sitt kommande syskon:)
Hej å välkommen :)
Va kul, när är 09 född? Min är född i dec så det kommer bli ca 1 år å 9 mån imellan dem. Vi har inte heller berättat om bebben ännu utan tänkte göra det efter Kub som är om ca 2 v.
Har ni kub inbokat?
Hej!
Har en son född 05 och en dotter född 13. Om allt går väl kommer trean runt 11 okt. Bägge barnen har föregåtts av missfall och jag hade ett innan denna graviditeten också. Går det åt skogen igen så är det nog färdigförsökt. Har bokat viabilitetsskanning den 4:e mars.. Dagarna är varvade med glädje och ångest kan man säga. Är så glad åt bebben och så sjukt rädd att det ska gå fel..
Grattis till graviditeten jag förstår verkligen din oro, har själv missfall bakom mig dock "bara" ett och då innan min 09 så den graviditeten var full av oro. Känner mig lugnare med denna då jag har en dem symtom och verkligen känner mig gravid.
Hoppas att ditt ul går bra så att din oro kan dämpas lite.
Va kul, när är 09 född? Min är född i dec så det kommer bli ca 1 år å 9 mån imellan dem. Vi har inte heller berättat om bebben ännu utan tänkte göra det efter Kub som är om ca 2 v.
Har ni kub inbokat?
Juni är en härlig månad, är själv född i Juni ;)
Känner mig också svullen, längtar tills den fina gravidmagen börjar växa!
Jag har berättat för en nära vän å min syster resten får snällt vänta till efter kub. Imorgon ska jag träffa bm å ta blodprover osv inför kub. Ska be om att få lyssna på hjärtat :)
Hur har du mått hittills?
Juni är en härlig månad, är själv född i Juni ;)
Känner mig också svullen, längtar tills den fina gravidmagen börjar växa!
Jag har berättat för en nära vän å min syster resten får snällt vänta till efter kub. Imorgon ska jag träffa bm å ta blodprover osv inför kub. Ska be om att få lyssna på hjärtat :)
Hur har du mått hittills?
Åh vill gärna vara med här :) Är gravid med 3an, tidigare barn är födda augusti 2010 och februari 2013 :)
Har bf den 28 augusti enligt sista mensen, så gick in i vecka 14 igår. Har inte berättat ännu för våra nära och kära. Några enstaka vet men snart är dags för våra familjer att ta del av nyheten också :) jag är så himla orolig denna gång att något ska gå fel, mer än vad jag varit med de andra så jag har inte velat/vill inte berätta för ens jag själv känner mig "säker" ????