min mamma är rasist
Hej. Jag har en dotter på 13 och en son på 10. Bägge två har FB. nu till problemet. Min mamma är rasist och lägger ut massor av rasistiska bilder. Vad ska jag göra för att mina barn inte ska ta efter henne?
Hej. Jag har en dotter på 13 och en son på 10. Bägge två har FB. nu till problemet. Min mamma är rasist och lägger ut massor av rasistiska bilder. Vad ska jag göra för att mina barn inte ska ta efter henne?
Vad är det för bilder då?
Jag skulle sagt till min mamma att antingen slutar hon lägga ut bilder eller så får barnen inte vara vän med henne på Facebook längre.
Vad är det för bilder då?
Knappast rasistiskt, det är ren fakta att Sverige hade det långt bättre innan araberan.
Du menar du har totalt missat hur våldet har eskalerat i samhället dom senaste 15 åren så pass att vi inte ens höjer på ögonbrynen åt skottlossningar våldtäkter och rån längre?
Du har totalt missat hur Sverige helt bortser från egna invånare och prioriterar nykomna araber när det kommer till bostad och jobb?
till och med terrorister som kommer från kriget får bostad medan vanliga svenskar får stå åratal i bostadskö för att _kanske_ få en lägenhet?
Skärp dig.
det tragiska är att vissa förnekar det fortfarande hur många hundra artiklar har du missat som rapporterar våld och prio mot invandrare?
öronmärkta lägenheter, skottlossning på mobila, mamma som har blivit av med ett ben små samhällen som tvingas till att ta emot hundratals araber, herre gud.
Jag har inte tid att samla hundratals länkar, lever man inte under en sten så ser man vad som händer.
För den delen, att värdesätta sitt land och inte vill förstöra den i grunden med konfliktfylld våldsam "mångkultur" har inget med rasism att göra.
Faktum kvarstår att vi har "öppnat våra hjärtan" aka plånböcker så det räcker, vi har inte råd längre att försöka "hjälpa" en promille av flyktingar.
När det främst rör sig om målmedvetna bidragstagare terrorister eller ligor som förstör våra gator.
det tragiska är att vissa förnekar det fortfarande hur många hundra artiklar har du missat som rapporterar våld och prio mot invandrare?
öronmärkta lägenheter, skottlossning på mobila, mamma som har blivit av med ett ben små samhällen som tvingas till att ta emot hundratals araber, herre gud.
Din son får inte ha Facebook. Han är för ung.
Ta bort hans konto så är problemet löst. Sen när han fyllt 13 och uppfyller ålderskraven på Facebook så kan du ta upp det med din mamma.