• Anonym (Plums)

Jag är så kär i henne att jag inte vågar fråga om att ses ofta

Asså jag är så kär i en person att jag inte vet hur jag ska hantera det. Vi sms då och då olika tider på dygnet varje dag. Vi har träffats några gånger. Jag märker att hon också tycker om mig väldigt mycket. Men varken jag eller hon är på varandra och tjatar om träff. Vi sågs här om dagen. Jag vill verkligen träffas igen idag, varje dag hela tiden!!! Asså jag är så kär i henne. Men man vill ju inte vara för på.

Vad ska jag göra? Hur länge bör man vänta efter att man träffats tills man frågar om en ny träff? Oh...vill ha henne här nu.

• Svar på tråden Jag är så kär i henne att jag inte vågar fråga om att ses ofta
  • Ctazy

Om dina känslor är besvarade så blir hon säkerligen lika glad om du frågar, som du skulle bli om hon frågade. så kör på, hon vill säkert träffa dig och det snart! :)

• Anonym (Plums)
    Ctazy skrev 2015-02-20 17:30:23 följande:

Om dina känslor är besvarade så blir hon säkerligen lika glad om du frågar, som du skulle bli om hon frågade. så kör på, hon vill säkert träffa dig och det snart! :)

Ja jag hade blivit jätteglad om hon skulle vilja ses idag exempelvis. Men det är ju jag, man vet ju aldrig vad motparten tycker och tänker...
  • Anonym (C)

Lika bra att fråga då :) Fråga om hon vill träffas ikväll, kan hon inte så föreslår hon säkert att ni ses i morgon eller på söndag :)

Svar på tråden Jag är så kär i henne att jag inte vågar fråga om att ses ofta