• camilla95

Tips på strumpbyxor till studenten?

studenten närmar sig och allt i klädesväg är redan köpt/beställt förutom strumpbyxorna.

min klänning slutar precis över knäna och jag är inte bekväm med att gå barbent så vill ha ett par nylonstrumpbyxor.
    till en vanlig kväll brukar jag köpa såndär billiga, typ 10 pack för 50kr. men dom går ju verkligen bara att använda en gång innan dom går sönder (om dom inte går sönder redan när man sätter på sig dom).

eftersom jag ändå ska ha på mig strumpbyxorna från ca klockan 6 på morgonen till 2-3-4 morgonen efter så vill jag ju ha ett par som håller.

jag har ett par oanvända från Lindex men vet inte om dom håller "måttet" haha. är det någon som testat lidex egna? tror det är ett par som ska "hålla in" fläsket.

Om inte annat så uppskattar jag tips på hållbara HUDFÄRGADE nylonstrumpyxor som håller för en champangefrukost-skola-utspring-flakåkande-mottagning-festhelanatten-dag. gärna inte allt för dyra, helst inte över 150 kr.

tack!!

• Svar på tråden Tips på strumpbyxor till studenten?
  • camilla95

såg nu att allt blev osammanhängande, det jag vill ha är Tips på hållbara hudfärgade strumpbyxor! Glad

• BuoBä

Lindex strumpbyxor är de bästa om man ska hålla sig till budgetkategorin, tycker jag i alla fall. Bunkra upp med ett par extra ifall de första går sönder under dagen.

• camilla95
    BuoBä skrev 2015-02-20 19:10:05 följande:

Lindex strumpbyxor är de bästa om man ska hålla sig till budgetkategorin, tycker jag i alla fall. Bunkra upp med ett par extra ifall de första går sönder under dagen.

det låter bra! :)
  • FruHemligagent

Pierre Robert är mina favoriter :) jag använder såna som håller in lite, så vanliga har jag inte testat. Men jag kan inte tänka mig att kvalitén är sämre än hold in varianten :)

• camilla95
    FruHemligagent skrev 2015-02-20 19:33:35 följande:

Pierre Robert är mina favoriter :) jag använder såna som håller in lite, så vanliga har jag inte testat. Men jag kan inte tänka mig att kvalitén är sämre än hold in varianten :)

okej, då ska jag kolla upp dom! tack för tipset Glad
  • Annelie 76

Jag skulle nog ha två, kanske tre reservpar i handväskan. De tar ju inte så mycket plats.

• zZzZz

Om du lyckas få dom att hålla till flakåkningen så är det bra, men om dom fortfarande är hela efter flakåkningen så har ni helt enkelt haft för tråkigt :P

är nog bättre om du har med dig ett eller två extra par, så du kan byta, för jag tror inte dom lär hålla... :)

• camilla95
    Annelie 76 skrev 2015-02-20 22:23:43 följande:

Jag skulle nog ha två, kanske tre reservpar i handväskan. De tar ju inte så mycket plats.

smart! hade inte ens tänk på att jag kan ha ett par extra i väskan.
    zZzZz skrev 2015-02-20 22:24:29 följande:

Om du lyckas få dom att hålla till flakåkningen så är det bra, men om dom fortfarande är hela efter flakåkningen så har ni helt enkelt haft för tråkigt :P

är nog bättre om du har med dig ett eller två extra par, så du kan byta, för jag tror inte dom lär hålla... :)

haha då ska jag definitivt ha sönder som på flaket ;)

Svar på tråden Tips på strumpbyxor till studenten?