• cemmahk

    Beiga flytningar och mensvärk?

    Jag och min sambo har försökt att få barn i ett par månader nu. Min mens är försenad med ca 5 dagar. Så jag tog ett gravtest i torsdags som visade ett spökstreck. Tog nytt gravtest igår som visade samma. Så jag tänkte att jag väntar några dagar innan jag tar ett nytt igen. 

    Jag har fått svamp i dessa dagar också så jag har behandlat med Canesten. Tabletter som man har i underlivet + salva. 

    Men så idag när vi ska dra iväg på stan så känns det som att jag fick mens så jag sprang på toaletten. Det var inte mens men en tjock ljusbeige flytning. Jag tänkte inte desto mer på det utan for iväg på stan. Väl där så får jag samma sak igen bara efter ca en timme. Fick även lite mensvärkaktigt som nu fortfarande håller i sig... Det gör inte fruktansvärt ont men lite sådär molande värk som man brukar ha när man ska få mens. 

    Är väldigt orolig och nedstämd just nu då jag läst att detta kan vara missfall... Pratade med min syster (som haft två missfall förut) som sa att jag bara skulle avvakta då man ändå inget kan göra. Att jag ska se om det kommer mer eller om det kommer blod.

    Någon som har varit med om samma? :(

  • Svar på tråden Beiga flytningar och mensvärk?
  • cemmahk
    malink80 skrev 2015-02-21 16:35:23 följande:

    dt va inte från suppen om det kom från då? tänkte den smälter ju där inne å kommer sen ut


    Jo, men då har det endast kommit vita små korn. Inte beige och tjockt som det var nu :( Har börjat göra mer ont nu i området kring underlivet, rumpan och låren...(Brukar ha ont där vid mensvärk). 
  • cemmahk

    Nu har jag fått blödningar igår kväll. Fortsätter idag. Kommer klumpmässigt. Alltså var det ett missfall... 

Svar på tråden Beiga flytningar och mensvärk?