Mama Mia Solna eller Kista? åsikter?
De är dags att välja MVC o ja skulle vilja veta vad ni andra tycker om Mama Mia Solna i första hand? Annars Kista?
De är dags att välja MVC o ja skulle vilja veta vad ni andra tycker om Mama Mia Solna i första hand? Annars Kista?
Tycker solna är bäst. Det ända negativa är att dom inte har ultraljud där så när du behöver göra det kommer du bli skickad till någon annan mamma mia.
Jag har inskrivning nästa vecka i Solna, har inte hört negativt om dem så jag hoppas att de är bra! Som jag förstått det får man göra ultraljud i tex Kista, vilket såklart hade vart bättre om de hade haft på samma ställe. Nu har jag nära till Kista med, så mig gör det inte just den saken så mycket :)
Va, har dom inte? :( får man göra tidiga UL hos dom? Har dom sin egna mvc-läkare eller blir man skickad nån annan stans då oxå?
Pratade just me Solna o dom har för tillfället brist på barnmorskor o därmed inskrivningsstopp.
Pratade just me Solna o dom har för tillfället brist på barnmorskor o därmed inskrivningsstopp.
Får man betala för UL där om man är inskriven eller är dom schyssta o bjuder på ett bara sådär för tittens o bekräftelsens skull?
Får man betala för UL där om man är inskriven eller är dom schyssta o bjuder på ett bara sådär för tittens o bekräftelsens skull?