• Frögurka

Mama Mia Solna eller Kista? åsikter?

De är dags att välja MVC o ja skulle vilja veta vad ni andra tycker om Mama Mia Solna i första hand? Annars Kista?

• Svar på tråden Mama Mia Solna eller Kista? åsikter?
  • Tussenn

Tycker solna är bäst. Det ända negativa är att dom inte har ultraljud där så när du behöver göra det kommer du bli skickad till någon annan mamma mia.

• Pudlis

Jag har inskrivning nästa vecka i Solna, har inte hört negativt om dem så jag hoppas att de är bra! Som jag förstått det får man göra ultraljud i tex Kista, vilket såklart hade vart bättre om de hade haft på samma ställe. Nu har jag nära till Kista med, så mig gör det inte just den saken så mycket :)

• Frögurka

Va, har dom inte? :( får man göra tidiga UL hos dom? Har dom sin egna mvc-läkare eller blir man skickad nån annan stans då oxå?

• Frögurka

Pratade just me Solna o dom har för tillfället brist på barnmorskor o därmed inskrivningsstopp.

• Irlais
    Frögurka skrev 2015-02-23 11:12:56 följande:

Pratade just me Solna o dom har för tillfället brist på barnmorskor o därmed inskrivningsstopp.

Var också i valet och kvalet mellan Solna och Kista men det gör ju det hela enklare kista är bra, hade iaf inget att klaga på förra graviditeten. Vill du göra tidigt VUL finns privat gyn i lokalerna precis bredvid
  • Frögurka

Får man betala för UL där om man är inskriven eller är dom schyssta o bjuder på ett bara sådär för tittens o bekräftelsens skull?

• Irlais
    Frögurka skrev 2015-03-02 14:57:13 följande:

Får man betala för UL där om man är inskriven eller är dom schyssta o bjuder på ett bara sådär för tittens o bekräftelsens skull?

Jag har aldrig fått gratis UL, i kista gör de inga tidiga utan hänvisar som sagt till gyn. Frikort gäller men annars betalar du.
Svar på tråden Mama Mia Solna eller Kista? åsikter?