• Jana1

    Vad är det du äger av märke Michael Kors?

    Själv äger jag väska,ett par sko,plånbok,parfym. Vad äger ni? Dyrt men fint

  • Svar på tråden Vad är det du äger av märke Michael Kors?
  • Aniiee

    Nada. Vad jag vet....


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Let it Rain
    Jana1 skrev 2015-02-23 23:23:51 följande:

    Själv äger jag väska,ett par sko,plånbok,parfym. Vad äger ni? Dyrt men fint


    Ett armbandsur...
  • Tihi

    Är inte överförtjust i märket men råkar ha några väskor och en korthållare. Skor har jag också när jag tänker efter.

  • Coccolina

    Inget... Ser inte det vettiga i att betala dyrt för tyg och läder som jag kan få lika snyggt och lika bra (och bättre) kvalitet på för en bråkdel. Så kan jag använda mina pengar på resor, äta gott, nöjen och upplevelser. Sånt som ger mig något rejält istället för märken på kläder, skor och väskor...


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Tihi
    Chicic skrev 2015-03-03 18:19:23 följande:
    Inget! Känns som att ALLA i min stad springer runt med MK-väskor. Tråkigt!
    Ja, det verkar som att "alla" i hela Sverige har MK nu. Frågan är om det är övervägande kopior eller inte?
  • Erica94

    Två väskor, korthållare, plånbok, necessär, klocka och mobilskal. Gillar Michael kors väldigt mycket, men tråkigt när majoriteten springer runt med fejkväskor/plånböcker..

  • Erica94
    NyfikentjejNorrland skrev 2015-02-24 00:14:57 följande:

    En fråga som nån kanske kan svara på, hur ser man skillnad mellan en fejk och en äkta väska? Finns det nåt kännetecken att gå på?


    Löst foder invändigt, märket Michael kors sitter ofta ihop och ser allmänt billigt ut, ofta sitter bokstäverna lite snett. Väskor som inte har dragkedja upptill (jet set bland annat), har det generellt på fejk. Sämre stadga i fejk, Michael kors brukar vara lite "hårdare".
Svar på tråden Vad är det du äger av märke Michael Kors?