• Hårfagre

Ananas

Hur länge ska man äta ananas innan sperman smakar bättre för kvinnan ? Och hur mkt ananas är det som behövs ??

• Svar på tråden Ananas
  • Flizus
    Hårfagre skrev 2015-02-24 21:36:37 följande:

Hur länge ska man äta ananas innan sperman smakar bättre för kvinnan ? Och hur mkt ananas är det som behövs ??

Är det en annan tid som krävs om det är för mannen den ska smaka bättre?
  • Missyk

Men sluta, det är väl ingen kvinna i världen som bryr sig om smaken?

• Kereza

Har du sprungit på en kvinna som ogillar smaken så tycker jag du ska köra på Litchi/Lychee istället - du dricker ett eller två glas sådan juice på morgonen, och på eftermiddagen smakar du GODIS (bokstavligt talat då, så det kanske inte gå hem, det heller...)

• Mirri69

Mitt ex gjorde det nån gång. Han drack mycket ananas juice (3 glas om dagen) och det tog mellan en och två dagar tills hans sats smakade sötare.

• Underhill

Undvik kaffe och ev rökning...o sparris o oliver (sägs att det gör det hela beskt).

E vi överens så kör vi
  • Hårfagre

Tack till er som skrivit konstruktiva svar ! Härmed skall det inhandlas litchi och ananas ;)

• Anonym (Bless)
    Hårfagre skrev 2015-02-24 21:36:37 följande:

Dagen innan funkar för min man.
  • Anonym (Gogo)

Är du osexig som satan så är det bara att äta det tills du har en grön kruka som växer ut uppe i roten på dig, ingen kommer vilja smaka den ändå.

• Kereza
    Hårfagre skrev 2015-03-05 15:14:37 följande:

Tack till er som skrivit konstruktiva svar ! Härmed skall det inhandlas litchi och ananas ;)

Kom ihåg att provsmaka, så det du ju själv sedan ungefär hur lång tid det tar och hur smaken förändras :)
  • Anonym (Bosse)
    Kereza skrev 2015-03-12 14:24:20 följande:
    Kom ihåg att provsmaka, så det du ju själv sedan ungefär hur lång tid det tar och hur smaken förändras :)
    Min kåta gubbpolare smakar alla bra.
    Alla smakar på varandras pickadoller.

Mitt bästa råd är att dricka mycket öl, då blir man kåt

• Kereza
    Anonym (Bosse) skrev 2015-03-12 14:29:36 följande:
    Min kåta gubbpolare smakar alla bra.
    Alla smakar på varandras pickadoller.

Mitt bästa råd är att dricka mycket öl, då blir man kåt
    Fast öl gör inte mycket för smaken. Och bästa sättet att få veta är ju att testa sin egen.
  • Batmamba

Tänk på att ananas är en väldigt besprutad (!) frukt.

Svar på tråden Ananas