• jlivingstonsg

Civilingenjör i teknisk fysik från LTH. 8833 kr i lön i februari

---

Är civilingenjör i teknisk fysik från LTH med examen 2005. 
    Första lönen var  8 833 kr i februari.

Läs min berättelse här.

Master of Science in Engineering Physics
    Civilingenjör i teknisk fysik
    LTH
    Magnus

----
  • Svar på tråden Civilingenjör i teknisk fysik från LTH. 8833 kr i lön i februari
  • Isengard22

Jag hade slutat direkt om det var lönen jag fick efter en civilingenjörsutbildning

• Wolfclaw

"Möter man en idiot, har man troligen mött en idiot. Möter man många idioter ligger problemet troligen hos en själv".

Har läst igenom tråden på Flashback och jag måste nog hålla med de flesta svaren. Du gör dig till ett alldeles för stort offer. Du lägger alldeles för stort fokus på att det är NÅGON ANNANS fel. Jag är själv arbetsgivare och jag hade definitivt passat mig för en sådan person utefter det jag sett att du publicerat på nätet. Jag har redan såna personer under mig och de är inte roliga att ha att göra med.

• Wolfclaw
    jlivingstonsg skrev 2015-04-04 12:48:26 följande:

Jag var med i draknästet i TV8 och presenterade mitt examensarbete GameReality.
    Alla 5 investerare investerade och jag fick 2,5 milj kr.

www.facebook.com/video.php&l=4174607307552397257

Vi är ca 30 min in i videon.
    www.tv8play.se/program/draknastet

M.Sc. Magnus 

FB-länken funkar inte och så vitt jag vet fick du aldrig pengarna. I alla fall inte om man ska tro denna artikeln:
    www.expressen.se/gt/civilingenjoren-som-gor-allt-for-ett-jobb/

"Jag hade 2,5 miljoner som jag blev lovad i tv-programmet. Efteråt hoppade de av en efter en, säger han."

Eller rör det nåt annat?
Svar på tråden Civilingenjör i teknisk fysik från LTH. 8833 kr i lön i februari