• Anonym (hmm)
    Äldre 26 Feb 15:52
    789 visningar
    3 svar
    3
    789

    När du rastar din hund......

    Vad skulle du göra om du hade en hund som du gick ut och rastade och någon kom och kopplade bort hunden från kopplet, stoppade in hunden i sin bil, personen vinkar hejdå till dig och kör iväg. Vad skulle du göra?
    Jag skulle tycka det vore roligt att beskåda, även om händelsen är tragisk. Ett år senare får du ett vykort att personen och hunden har det bra i Jamaica.

  • Svar på tråden När du rastar din hund......
  • Äldre 26 Feb 16:03
    #1

    Min hund hade bitit personen som försökte ta honom och gjort allt han hade kunnat för att stanna hos mig. :)

    ibland vill jag att en person ska attackera bara för att se vad min hund hade gjort. Men bara synen av min hund och speciellt skalle gör att bara en självmordsbenägen person skulle våga :)

  • Anonym (hmm) Trådstartaren
    Äldre 26 Feb 16:06
    #2
    glissa skrev 2015-02-26 16:03:05 följande:

    Min hund hade bitit personen som försökte ta honom och gjort allt han hade kunnat för att stanna hos mig. :)

    ibland vill jag att en person ska attackera bara för att se vad min hund hade gjort. Men bara synen av min hund och speciellt skalle gör att bara en självmordsbenägen person skulle våga :)


    Men nu får du ta och ponera att personen hade skyddsdräkt eller nåt och tar hunden ändå....
  • Äldre 26 Feb 16:39
    #3

    Fullständigt ologiskt händelseförlopp och dessutom så otroligt att det skulle hända och OM det skulle hända så skulle inte hunden (hundarna) på något vis samarbeta ändå, så det känns direkt meningslöst att fundera på.


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
Svar på tråden När du rastar din hund......