• Jörgensen

Hur kom ni på ert nick??

Japp som rubriken säger..

• Svar på tråden Hur kom ni på ert nick??
  • Alvi

Sisu hette min kisse som jag hade då... nu är hon dock en änglakisse, men Sisu heter jag på de flesta ställen...

• Sanasol

Sanasol var en vitamin i flytande form som jag gick när jag var liten med en sol och ett barn på! Tycker att namet låter glatt och trevligt och valde därför detta namn på Bröllopstorget, och sedan även här!

• timberhochmandie

Kommer från ett dataspel. "Age of Empires II". Använder det i stort sett överallt på nätet, och så vitt jag vet är jag ensam om det, så om du stöter på namnen nån annanstans så kan du utgå från att det är jag som smyger runt där också!

*kram*

• Japonica

Jag brukar heta nåt helt annat, men ville va lite anonym på detta forum, så jag valde en welshponny´s namn, som jag träffade i tonåren!Glad

• Mickis74

Mickis är mitt smeknamn och 74 året då jag föddes

• April Mamma

Mitt är såååååå trist...kom dock inte på något annat.Att jag valde det berodde på att jag hade Bf datum i april....så påhittig var jag

• TheBlueRose

Mitt gamla ska vi inte ens nämna
    Men det här är för att blåa rosor är min favvo blomma ....

Älskar blått

• Vedkil

Vedkil det säger sig självt. behövs inga förklaring där!

• jemast

Blandning mellan mitt och mannens namn...ville ju att vi båda skulle känna oss hemma här, fast det är ju bara jag och tyvärr inte mannen som är här inne och skriver. Nog kan han gå in och läsa lite ibland men vad jag vet har han inte gjort några inlägg.

• Jessica24

Jag tog mitt namn + min ålder (då jag blev medlem).
    Kanske lite fantasilöst?!

/Jessica24

Svar på tråden Hur kom ni på ert nick??