• Majz

    Bonus?

    Bara undrar hur ni andra gör och har det...

    Min sambo har 2 egna barn o ett "bonus. "

    Haft myyyyyycket strul o skit m hand ex så har aldrig träffat hans bonus och de andra 2 bara lite lite.

    Nu börjar det lossna lite och han träffar dem 2/4 helger (vi bor 2h bort)

    Undrar hur ni andra ser på det här med hans bonus. Iom han inte är ihop m bonus morsa längre så har de ju ingen egentlig relation.

    Antar att all skit hon utsatt oss för gör att jag faktiskt inte vill ha m hennes unge att göra... Som hon fått att trakasera mig och inte vilja träffa mig.

    Jag har ingen lust att träffa hen heller...

    Hans egna barn, absolut!! Men inte hennes...

    Så... Hur funkar det för er andra? Förstår att man inte ska bryta kontakten, men hen ÄR ju inte hans ansvar längre!

  • Svar på tråden Bonus?
  • Maddi

    Så omoget av dig! Bara för att du tycker mamman är hemsk ska de gå ut över barnet? Hur kan du ens tänka tanken? Om du hade en mamma som beter sig som skit ska du då också bli inblandad i det som barn?

    DET är precis så du gör mot "bonus" barnet.. Jävligt illa av dig måste jag säga!

  • Maddi

    Dessutom den gången du träffar bonusbarnet så hoppas jag verkligen du åtminstone kan lotsas vara så vuxen och vara snäll och trevlig med barnet, de är inte barnets fel, mot honom ska du då bli helt nollställd som om inget har hänt....

  • Majz

    Men varför skajag vilja träffa hennes unge?

    Som inte är hans...alls längre...

    Det jag undrade här va hur andra har det med sina fd bonusbarn.

  • Majz
    Maddi skrev 2015-02-28 17:09:58 följande:

    Dessutom den gången du träffar bonusbarnet så hoppas jag verkligen du åtminstone kan lotsas vara så vuxen och vara snäll och trevlig med barnet, de är inte barnets fel, mot honom ska du då bli helt nollställd som om inget har hänt....


    Hen är tonåring o kallat mig massa elaka saker så nej, helt nollställd kommer jag aldrig bli.

    Vuxen är jag men tänker inte tollerera vad som helst! Men jag är ingen elak människa även om du så omoget tycker det.
Svar på tråden Bonus?