• Dakine

Tidigt mf!? erfarenhet?

Hej!

Är det någon här som fått ett tidigt mf? Hur blödde ni då? Jag misstänker att jag fått ett.... något riktigt äckligt kom ut på toan nu under min mens....

• Svar på tråden Tidigt mf!? erfarenhet?
  • Anonym (Några)

Några misstänkta runt när mensen skulle komma. Blödde lite mer än vanligt,hade ont och fick ut en tydlig klump.

• Anonym (Anna)

Misstänker att jag fick missfall 5 dagar efter bim nu i februari. Dock visade gravtest negativt, samma dag jag tog det så fick jag skarp smärta i magen på kvällen (trodde först det var min IBS) men dagen efter kom en blödning som varade 5 dagar och var riktigt klumpig/äcklig under andra dagen. Jag har nämligen ingen mensvärk annars. Går på progesteronkräm så slipper PMS och mensvärk. 

Mådde nämligen illa redan en vecka efter äl då och brösten värkte men det avtog någon dag efter bim. Samt fick mf för 13 år sen runt 7 veckors graviditet och det kändes likadant men även då visade gravtestet negativt precis innan jag fick mf. 

Fast konstigt är att min mens kom snabbare efter missfallen än vad den gör när det är som vanligt. Många säger att det dröjer flera veckor för dem. Men kanske beror på att det är låg hcg-nivå hos mig (eftersom gravtesten båda gångerna visade neg)?

Svar på tråden Tidigt mf!? erfarenhet?