• Svar på tråden Bf aug 2015
  • Ezandrav

    Spännande ???????? Vi ska få den 17 aug om vi räknat rätt... Väntar spänt på ultraljudet! Är det första barnet?

  • isabelless
    Ezandrav skrev 2015-03-04 23:08:30 följande:

    Spännande ???????? Vi ska få den 17 aug om vi räknat rätt... Väntar spänt på ultraljudet! Är det första barnet?


    Ja jättespännande! Vad kul, då skiljer det inte mycket för oss. När ska ni på ultraljud? Vi har tid den 30/3! Längtar :) Ja första barnet!
  • Ezandrav
    isabelless skrev 2015-03-04 23:12:00 följande:

    Ja jättespännande! Vad kul, då skiljer det inte mycket för oss. När ska ni på ultraljud? Vi har tid den 30/3! Längtar :) Ja första barnet!


    Vi ska in den 19/3 och tiden går så sakta! Andra barnet för mej men min första är 5 år drygt så känns som första gången igen
  • isabelless
    Ezandrav skrev 2015-03-05 11:03:17 följande:
    Vi ska in den 19/3 och tiden går så sakta! Andra barnet för mej men min första är 5 år drygt så känns som första gången igen
    Åh vad spännande! Jag håller med om att tiden går sakta. Vill ni veta kön om det går att se? Härligt med syskon! 
  • Idacaroliine

    Hej!

    Kul med en tråd, jag är beräknad till 25 augusti och väntar nu spänt på Rul 25 mars. Första barnet för mig och min man

  • isabelless
    Idacaroliine skrev 2015-03-06 10:31:06 följande:

    Hej!

    Kul med en tråd, jag är beräknad till 25 augusti och väntar nu spänt på Rul 25 mars. Första barnet för mig och min man


    Hej! Vad roligt, hur mår alla? :)
  • isabelless
    MammasTvåSmå skrev 2015-03-09 07:23:53 följande:

    En till med bf 28 augusti här :) tredje barnet!


    Men vad kul, då kan vi följas åt exakt på dagen. Hur mår du?
  • aleakim

    Hej, här hoppar jag gärna in. Den andra tråden var så lång när jag upptäckte den, så svårt att komma in i samtalet då.

    Beräknade fjärde augusti är vi i alla fall, har en tiomånaders pojk sedan innan :)


    W och liten i magen :)
Svar på tråden Bf aug 2015