• ankan20

    Är det nått fel på min kropp?!

    Förra året hade jag en cysta som gjorde väääldigt ont jag fick åka akut in på Näl och fick komma till Gyn då hade den spruckit och det var ingen fara. Har haft ont lite då och då nere till vänster i magen där denna cysta satt. Har inte fått en ny tid hos Gyn för dom anser att det inte skulle vara något. (jag är lite orolig ifall jag skulle kunna vara steril)
    Jag och min sambo har haft oskyddat samlag i ca ett år, vi planerar inga barn men blir det så blir det. Men saken är den att jag inte blivit med barn men får dom flesta symptom. Illamåendet, kissar oftare, är hungrig, ömma bröst och har även en vääldigt svullen mage Rynkar på näsan Var på en fest på några veckor sedan och då var det faktiskt folk jag inte kände som gick fram till mig och frågade om jag var gravid. För det ser faktiskt så ut ibland. Jag har tagit ett nytt gravtest varje månad sedan nov 2014.

    Kan det faktiskt vara så att jag inte kan få barn?!
    Väldigt tacksam för sva
  • Svar på tråden Är det nått fel på min kropp?!
  • Sally Cinnamon

    För att få veta det får ni göra en utredning, om ni försökt i ett år utan resultat kan ni boka tid för det. Lycka till!

Svar på tråden Är det nått fel på min kropp?!