Anonym (nopps) skrev 2015-03-04 21:23:05 följande:
Öh nej, men du skulle sova en heeeeeel del efter den dosen, eventuellt spy upp dom.
Om du nu ska begå självmord så googla först och bestäm dig på en fungerande metod så du inte bara gör bort dig eller om det vill sig illa skadar din fysik permanent.
Däremot skulle jag hitta bättre fungerande antidepresiva för det vården erbjuder har en tendens att i början driva folk till självmord i och med ångest och andra problem växer gånger 100 innan OM dom ens fungerar förvandlar dig till en känslodöd zombi.
Jag är inne på min tredje sort medicin. Alla verkar vara skit. just nu har jag en sort som har speciella krav för att skrivas ut, men inte hjälper den heller. Idag har jag tillbringat hela dagen i sängen. Önskar bara att dagen ska ta slut så jag kan sova igen. Jag skulle ta känslodöd zombie alla dagar i veckan före det här måendet.
Tabletter verkar vara den lindrigaste metoden att ta livet av sig. Jag står mellan det och hängning. Har inget skjutvapen, att skära sig tar för lång tid och att hoppa framför tåget är elakt mot lokföraren. Att hoppa från en bro över motorvägen har för stor överlevnadschans.
Jag skulle dock behöva lite bättre tabletter att kombinera. Sömntabletter tillsammans med värktabletter och alkohol borde ju fungera så länge jag inte kräks eller blir hittad för tidigt. Synd att jag inte vet hur man får tag i knark. Spice verkar ju effektivt.