• Anonym (Orolig)

Blödning

Jag gjorde en medicinsk abort för första gången förra veckan, men jag behövde aldrig ta de där slidtabletterna för jag började blöda och ha magsmärtor redan dagen efter de första pillret. Och satt på toaletten i 3h och de bara rann blod och kom en massa klumpar. Nu en vecka senare kommer de fprtfarsnde massa blod byter binda varje timme ibland två på en timme och de kommer fortfarande klumpar ibland, jag är rädd för att allt inte är ute.

Jag ringde och prat med mottagningen igår och de sa att de kunde va så för vissa men ifall Jag fick jätteont så skulle jag komma in. Men de gånger jag har jätteont är när jag är på jobbet och behöver anstränga mig, men jag är jätterädd för att behöva skrapa:( är de någon som har haft som jag?

• Svar på tråden Blödning
  • emelie vilmer

Jag fick missfall nyss och blödde störtblödningar med klumpar i en vecka. Sedan blödde jag mer som mens i en vecka innan allt slutade. Jag fick göra flera vul för att kolla så allt var borta vilket det inte var. Då fick jag tabletter så jag skulle blöda mer. Jag tror iallafall inte det är något konstigt med dig. Låter normalt. Det är ju olika hur mkt man blöder.

Svar på tråden Blödning