• Anonym (förbannad)

Dra åt helvete med din jävla rasistiska propaganda!

Du som varje dag hamnar med nya trådar i hetaste debatterna, med enbart dåliga föredömen om islam, håll käften. Vi har fattat nu, varje gång jag går in här för att faktiskt läsa något INTRESSANT, blir "hetaste debatterna" fullproppad med din rasistiska propaganda. Vi har fattat nu, du vill inte ha flyktingar från religionen islam i Sverige, det räcker nu. Nu behöver inte proppa Familjeliv full av bullshit, när folk med RIKTIGA problem behöver HJÄLP!!

• Svar på tråden Dra åt helvete med din jävla rasistiska propaganda!
  • Anonym (.......)

Jag har även tröttnat på de andra politiska trådarna som dyker upp jämt och ständigt. Värst är när det är val. Önskade att de kunde ha två olika forum här t.ex Samhällsforum och Privatlivsforum så att de ena handlade om samhälle och politik, och att det andra forumet handlade om just familjeliv. 

• Nenne666
    Anonym (förbannad) skrev 2015-03-05 23:10:53 följande:

Du som varje dag hamnar med nya trådar i hetaste debatterna, med enbart dåliga föredömen om islam, håll käften. Vi har fattat nu, varje gång jag går in här för att faktiskt läsa något INTRESSANT, blir "hetaste debatterna" fullproppad med din rasistiska propaganda. Vi har fattat nu, du vill inte ha flyktingar från religionen islam i Sverige, det räcker nu. Nu behöver inte proppa Familjeliv full av bullshit, när folk med RIKTIGA problem behöver HJÄLP!!

Oj. Vem handlar det om? Läser lite sporadiskt från någon dag till en annan. Men lägger inte märke till att vissa trådar tillhör en och samma person. Åsikter mot invandring och islam tillhör nog en hel del folk. Tror ju jag iaf. Och om debatten är åtråvärd så tillvida att den hamnar på hetaste debatterna så är ju frågan het, om man säger så. Då är det väl vem som helst som startat tråden? Nåja. Du har säkert bättre koll än mig.
  • Anonym (relevanta forum)
    Anonym (.......) skrev 2015-03-05 23:22:53 följande:

Jag har även tröttnat på de andra politiska trådarna som dyker upp jämt och ständigt. Värst är när det är val. Önskade att de kunde ha två olika forum här t.ex Samhällsforum och Privatlivsforum så att de ena handlade om samhälle och politik, och att det andra forumet handlade om just familjeliv. 

Det finns redan olika forum men propagandatrådarna slängs ändå upp överallt på Familjeliv. hade man håltt sina trådar i relevant forum hade det inte varit något problem men nu ser det mer ut som propaganda
    Det är flera som har tröttnat på det här, så här såg inte FL ut förr.

Det verkar vara massa 'nyheter' som kommer från Avpxilat och Samtiden och liknande siter, slutsastser till dessa sidor som alltså har kopplingar till SD kan folk dra själva.
  • Rataxes

Hade forumet skötts ordentligt hade alla dessa TS åkt i papperskorgen med hänvisning till att det redan finns trådar där detta ämne avhandlas.

Jag svarar endast i undantagsfall anonymiserade användare.
  • Anonym ((()

Jag kan inte se det på något annat sätt än att Familjeliv aka Modern Women Media aka Stampen, står bakom dessa åsikter.

Släpper man konstant igenom den typen av åsikter och blundar för brott mot forumreglerna just när det kommer till vissa frågor får det så klart människor att börja fundera på syftet med sajten. Finns det ett annat syfte än att tjäna pengar, och vet annonsörerna i så fall om detta? 

• Anonym ((()
    Rataxes skrev 2015-03-06 00:19:13 följande:

Hade forumet skötts ordentligt hade alla dessa TS åkt i papperskorgen med hänvisning till att det redan finns trådar där detta ämne avhandlas.

Det hade varit föredömligt, för just nu vimlar det av trådar som startas varje natt av en *ny* användare, men som är samma gamla havregrynsgröt uppvärmd återigen och alltid lika förvirrande skrivna. 
  • Nenne666
    Anonym ((() skrev 2015-03-06 00:41:12 följande:
    Det hade varit föredömligt, för just nu vimlar det av trådar som startas varje natt av en *ny* användare, men som är samma gamla havregrynsgröt uppvärmd återigen och alltid lika förvirrande skrivna. 
    Vilken koll ni har
  • Houdini

Men ursäkta det blir inte ett jäkla dugg bättre

Om de sk motståndarna till dessa trådar gör precis samma sak.

Struntar i forumreglerna

Anmäl trådarna så de flyttas till rätt forumdel

Det funkar kolla bara hur mycket bättre det blivit de senaste dagarna.

Samhällstrådarna flyttade till sammhällsdelen och andra trådar helt borttagna.

Bara att fortsätta anmäla och anmäla till slut get det resultat.

Sen ett annat effektivt sätt är att inte ge efter för frestelsen och börja tjafsa får dom ingen uppmärksamhet tröttnar dom.

De har ju upptäckt att det är jättekul att retas med folk här på familjeliv reaktionerna är omeddelbara och ilskna. Precis vad de vill.

• Anonym (KommersiellDynga)
    Anonym ((() skrev 2015-03-06 00:36:58 följande:
    Släpper man konstant igenom den typen av åsikter och blundar för brott mot forumreglerna just när det kommer till vissa frågor får det så klart människor att börja fundera på syftet med sajten. Finns det ett annat syfte än att tjäna pengar, och vet annonsörerna i så fall om detta? 
    Maila annonsörerna!
Svar på tråden Dra åt helvete med din jävla rasistiska propaganda!