• Mollan79

6-dagars blasto

Hej
    Har gjort en IVF som slutade i missfall (v 6) för en vecka sedan. Nu har jag gråtit i massor och börjar se framåt.
    Vi har en stackars 6-dagars i frysen i Örebro som jag hoppas på.
    Detta ska göras i ostimulerat efter nästa mens så jag undrar vad ni har för erfarenheter av blastcyster och frysåterföringar? Jag behöver hålla hoppet uppe för denna eftersom jag inte vet om jag kommer kunna göra fler försök.
    Tack på förhand

• Svar på tråden 6-dagars blasto
  • Vickan I

Båda mina pojkar är 6-dagars blastisar. Lillebror är ett FET. Vet många som lyckats på frysåterföringar .

• Mollan79

Var det på 1:a försöken med båda och gjorde du FET i naturlig cykel?

Tack för svar och lite positiv energi :)

• chikita124

Vi lyckades med Fet blasto. .Zaga föddes igår:) jag tror med på fryst o blasto:)

Lycka till..

• Mollan79

Grattis till flickan och tack för att du ger mig hopp!

Vi väntar nog till i april med återföringen så det inte blir bf runt jul..

Sörjer nåt oerhört att det förra inte gick vägen, det hade varit perfekt med barn i okt men man kan ju inte välja o vraka här i livet.

• Fröken Smilla

Jag beklagar missfallet

Jag är gravid i v 10 med en 5-dagars blasto, dock färskförsök. Jag tror stenhårt på balstocyster! Har två till i frysen, som är 6-dagars. Håller alla tummar och tår för er!

• chikita124

Tack:)

Vi misslyckades med färsk försöket med avstannade i v.6-7..ge inte upp se inte bakåt se framåt..

Kram

Mollan79 skrev 2015-03-07 14:38:29 följande:

Grattis till flickan och tack för att du ger mig hopp!

Vi väntar nog till i april med återföringen så det inte blir bf runt jul..

Sörjer nåt oerhört att det förra inte gick vägen, det hade varit perfekt med barn i okt men man kan ju inte välja o vraka här i livet.

Svar på tråden 6-dagars blasto