• christie

    Hjälp med att tyda ägglossningstest!!

    Som rubriken lyder, behöver hjälp att tolka dessa test.. Någon som haft liknande? Det längst till höger är det senaste. Testat från dag 10 till 28 i cykeln. Fortfarande ingen mens på g men vem vet, har oregelbunden cykel och aldrig haft någon konstaterad progesteronhöjning (även fast jag är övertygad om att jag ändå haft det vissa månader och att vi bara testat på fel dagar) Vore oerhört tacksam för lite inputs!!

  • Svar på tråden Hjälp med att tyda ägglossningstest!!
  • tjockobbe

    Är alla från olika dagar? Alla är ju inte positiva men flera ser ut att vara det.


    Påminner om mina ägglossningstester. Hade positivt morgon till kväll varenda dag i 8 dagar varje gång nästan. Blev ju tokig på det och ingen kunde säga varför! Jag började ALLTID blöda 14 dagar efter första positiva dagen med test så jag antog att jag hade ägglossning snabbt och LH-hormonet helt enkelt låg kvar i kroppen så länge.


    Vera 130923 | Läs tinastandar.blogg.se
  • christie

    Tack för svar!

    Jo de är allihop från olika dagar. Det kan ju vara en möjlighet det du säger, men samtidigt tycker jag ingen ser jättepositiv ut heller :S Här är en bild från förra månaden, där tycker jag att man tydligt kan se en stegring, synd att jag inte testade fler dagar efteråt i det fallet.. Blir inte klok på tester!

  • tjockobbe

    Ja på den nya bilden ser man ju en tydlig stegring.

    Det kan ju vara så att din kropp försöker ägglossa men inte riktigt får till det? Har ingen större erfarenhet av det,


    Vera 130923 | Läs tinastandar.blogg.se
  • CissiJissi

    Ja äl tester är inte alls enkelt tycker jag! Idag blev jag irriterad på youtube reklamen som handlade om äl-tester, "bli gravid fortare med cb äl-tester blabla"!:P

    För mig såg det ut som på första bilden, ingen helt positiv dag, bara massa tvåstreckiga förvirrande dagar!

Svar på tråden Hjälp med att tyda ägglossningstest!!