Hypermin Johannesört
Hej,jag undrar om det är någon som vet om det är okej att äta johannesört en längre tid?Jag har provat antidepressiva men Johannesört verkar bättre för mig.Tacksam för svar.
Hej,jag undrar om det är någon som vet om det är okej att äta johannesört en längre tid?Jag har provat antidepressiva men Johannesört verkar bättre för mig.Tacksam för svar.
Ingen som använder Neurokan,Hypermin Johannesört?
Jag har precis börjat med hypermin. Neurokan hittade jag inte, verkar som att det har slutat tillverkas. Vad äter du och hur mkt och när märkte du skillnad? Jag åt första tabletterna igår så det lär ju dröja några dagar innan jag märker ngn skillnad. Kul att det funkar för dig iaf!!
Och på din fråga om att äta en längre tid. Frågade om det när jag köpte dom och hon sa att det inte var det.. Det är ju en ört liksom och så länge man inte äter andra mediciner samtidigt måste det ju vara mkt bättre än antidepp!!
Hej,tack för svar. Jag äter Hypermin,tar en tablett på kvällen för att kunna sova och på helgerna brukar jag ta på dagen också.Jag har ångest och oro.Det tog väl ca en vecka innan jag märkte att jag mådde bättre.Lycka till.
Det kan påverka hur andra läkemedel metaboliseras, så tar du andra läkemedel rådgör med läkare först.
Hej
Jag har både ätit neurokan och hypermin dessa verkar snälla inte gett mig biverkning , men om man missbrukar då vet inte effekten , eftersom säljes receptfritt då är det bara köpa hypermin finns även på apoteket.nurokan säljes inte numera.